Witam. Jeżęli zły dział przepraszam. Ale moge prosić o napisanie pluginu. Chodzi o to że za 1000$ można naprawić perk full [50]. Mozna by to przerobić na monety? Z Góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Wytrzymałość
Temat rozp. Dizy96, 22.12.2011 17:12
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 22.12.2011 17:12
#2
Napisano 22.12.2011 17:43
w plugin_init
pod
Po
Powinno działać
pod
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");dodaj
register_clcmd("say /wytrzymalosc", "kupwytrzymalosc");
Po
public OddajPrzedmiotdodaj
public kupwytrzymalosc(id) { new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id] new koszt = 10 new ilosc_wytrzy = 50 if(monety_gracza < koszt) { ColorChat(id, GREEN, "[COD]^x03Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj %d.", koszt_wytrzy) } if(monety_gracza >= koszt && jego_wytrzymalosc < 61) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt_wytrzy) wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy ColorChat(id, GREEN, "[COD]^x03Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy) } if(jego_wytrzymalosc >= 61) { ColorChat(id, GREEN, "[CODl]^x03Musisz miec ponizej 61 wytrzymalosci, aby ja kupic!") } }
Powinno działać
new koszt = 10 //Ile kosztować ma wytrzymalosc (w monetach) czyli 10. Chcesz zmienic wpisz inna liczbe new ilosc_wytrzy = 50 //Ile wytrzymalosci kupujesz. Tak samo zmieniasz 50 na coś innego gdy chcesz wiecej bądz mniej
if(jego_wytrzymalosc >= 61) // Od jakiej wytrzymalosci mozna kupić nastepną wytrzymalosc. Jezeli ma w tym przypadku "61" może kupić wytrzymalosc. Jezeli ma wiecej? Nie moze