←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Tag mismatch - 3 warningi.

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 21.12.2011

Witam, mam pewien problem ponieważ przy kompilacji mam 3 warningi o tag mismatch, aczkolwiek nie mogę sobie sam z nimi poradzić ;/.

Tutaj są 2 błędy, zaznaczone "// tag mismatch"

Pierwszy public:

public ViewQuiz(id, mode)
{
new szBuffer[256]
new iRandomQuiz = random_num(0, ArraySize(g_aQuizQuest)-1)

ArrayGetString(g_aQuizQuest, iRandomQuiz, szBuffer, charsmax(szBuffer))
new iMenu = menu_create(szBuffer, "ViewQuiz_Handle")
new iMenuCallBack = menu_makecallback("ViewQuiz_CallBack")

if(mode == 0)
{
menu_additem(iMenu, "Wpisz Odpowiedz")
menu_additem(iMenu, "Podpowiedz", "", 0, iMenuCallBack)
menu_additem(iMenu, "Odpowiedz")

} else {

if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint) || ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz) == 1) // tag mismatch
return PLUGIN_CONTINUE

cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint))

new iAnsNum, iRandAns, iAns[4];
new szMenuInfo[5];
new bool:bReload = false;

while(iAnsNum<ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)) // tag mismatch
{
iRandAns = random_num(1, ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))


I trzeci błąd na dole jest to cały public z zaznaczonym błędem.

if(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, g_iUserQuizID[id]) == 1 || cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint)) // tag mismatch
return ITEM_DISABLED

return ITEM_ENABLED
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Zapalka - zdjęcie Zapalka 21.12.2011

public ViewQuiz(id, mode)
{
new szBuffer[256]
new iRandomQuiz = random_num(0, ArraySize(g_aQuizQuest)-1)
ArrayGetString(g_aQuizQuest, iRandomQuiz, szBuffer, charsmax(szBuffer))
new iMenu = menu_create(szBuffer, "ViewQuiz_Handle")
new iMenuCallBack = menu_makecallback("ViewQuiz_CallBack")
if(mode == 0)
{
menu_additem(iMenu, "Wpisz Odpowiedz")
menu_additem(iMenu, "Podpowiedz", "", 0, iMenuCallBack)
menu_additem(iMenu, "Odpowiedz")
} else {
if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint) || str_to_num(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)) == 1) // tag mismatch
return PLUGIN_CONTINUE
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint))
new iAnsNum, iRandAns, iAns[4];
new szMenuInfo[5];
new bool:bReload = false;
while(iAnsNum<str_to_num(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))) // tag mismatch
{
iRandAns = random_num(1, ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))


if(str_to_num(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, g_iUserQuizID[id])) == 1 || cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint)) // tag mismatch
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}


Jak na moje oko, to "ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)" trzyma zmienną typu String.

Sprawdź to.
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 21.12.2011

U mnie nawet nie wykrywa tag mismatch, bo za mało kodu.
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED

to w końcu ITEM_DISABLED czy ENABLED?
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 21.12.2011

a pokaż tworzenie g_aQuizAnsNum
ma być
new Array:g_aQuizAnsNum
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 22.12.2011

Dark, jest tak ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 22.12.2011

daj całe sma
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 22.12.2011

Właśnie pisałem żeby dać całe sma, to gdzieś sobie autor to ma.
Odpowiedz