Tutaj są 2 błędy, zaznaczone "// tag mismatch"
Pierwszy public:
public ViewQuiz(id, mode)
{
new szBuffer[256]
new iRandomQuiz = random_num(0, ArraySize(g_aQuizQuest)-1)
ArrayGetString(g_aQuizQuest, iRandomQuiz, szBuffer, charsmax(szBuffer))
new iMenu = menu_create(szBuffer, "ViewQuiz_Handle")
new iMenuCallBack = menu_makecallback("ViewQuiz_CallBack")
if(mode == 0)
{
menu_additem(iMenu, "Wpisz Odpowiedz")
menu_additem(iMenu, "Podpowiedz", "", 0, iMenuCallBack)
menu_additem(iMenu, "Odpowiedz")
} else {
if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint) || ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz) == 1) // tag mismatch
return PLUGIN_CONTINUE
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint))
new iAnsNum, iRandAns, iAns[4];
new szMenuInfo[5];
new bool:bReload = false;
while(iAnsNum<ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)) // tag mismatch
{
iRandAns = random_num(1, ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))
I trzeci błąd na dole jest to cały public z zaznaczonym błędem.
if(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, g_iUserQuizID[id]) == 1 || cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint)) // tag mismatch
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}