Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tag mismatch - 3 warningi.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 21.12.2011 17:38

Witam, mam pewien problem ponieważ przy kompilacji mam 3 warningi o tag mismatch, aczkolwiek nie mogę sobie sam z nimi poradzić ;/.

Tutaj są 2 błędy, zaznaczone "// tag mismatch"

Pierwszy public:

public ViewQuiz(id, mode)
{
new szBuffer[256]
new iRandomQuiz = random_num(0, ArraySize(g_aQuizQuest)-1)

ArrayGetString(g_aQuizQuest, iRandomQuiz, szBuffer, charsmax(szBuffer))
new iMenu = menu_create(szBuffer, "ViewQuiz_Handle")
new iMenuCallBack = menu_makecallback("ViewQuiz_CallBack")

if(mode == 0)
{
menu_additem(iMenu, "Wpisz Odpowiedz")
menu_additem(iMenu, "Podpowiedz", "", 0, iMenuCallBack)
menu_additem(iMenu, "Odpowiedz")

} else {

if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint) || ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz) == 1) // tag mismatch
return PLUGIN_CONTINUE

cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint))

new iAnsNum, iRandAns, iAns[4];
new szMenuInfo[5];
new bool:bReload = false;

while(iAnsNum<ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)) // tag mismatch
{
iRandAns = random_num(1, ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))


I trzeci błąd na dole jest to cały public z zaznaczonym błędem.

if(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, g_iUserQuizID[id]) == 1 || cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint)) // tag mismatch
return ITEM_DISABLED

return ITEM_ENABLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 192
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 21.12.2011 19:51

public ViewQuiz(id, mode)
{
new szBuffer[256]
new iRandomQuiz = random_num(0, ArraySize(g_aQuizQuest)-1)
ArrayGetString(g_aQuizQuest, iRandomQuiz, szBuffer, charsmax(szBuffer))
new iMenu = menu_create(szBuffer, "ViewQuiz_Handle")
new iMenuCallBack = menu_makecallback("ViewQuiz_CallBack")
if(mode == 0)
{
menu_additem(iMenu, "Wpisz Odpowiedz")
menu_additem(iMenu, "Podpowiedz", "", 0, iMenuCallBack)
menu_additem(iMenu, "Odpowiedz")
} else {
if(cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint) || str_to_num(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)) == 1) // tag mismatch
return PLUGIN_CONTINUE
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint))
new iAnsNum, iRandAns, iAns[4];
new szMenuInfo[5];
new bool:bReload = false;
while(iAnsNum<str_to_num(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))) // tag mismatch
{
iRandAns = random_num(1, ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz))


if(str_to_num(ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, g_iUserQuizID[id])) == 1 || cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(g_cvarMoneyForHint)) // tag mismatch
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}


Jak na moje oko, to "ArrayGetCell(g_aQuizAnsNum, iRandomQuiz)" trzyma zmienną typu String.

Sprawdź to.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#3 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2011 21:51

U mnie nawet nie wykrywa tag mismatch, bo za mało kodu.
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED

to w końcu ITEM_DISABLED czy ENABLED?

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.12.2011 22:20

a pokaż tworzenie g_aQuizAnsNum
ma być
new Array:g_aQuizAnsNum

  • +
  • -
  • 0

#5 V3ko

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 22.12.2011 15:21

Dark, jest tak ;]
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 16:39

daj całe sma
  • +
  • -
  • 0

#7 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.12.2011 17:35

Właśnie pisałem żeby dać całe sma, to gdzieś sobie autor to ma.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych