Problem przy kompilacji klasy z frakcją
STR8
20.12.2011
Witam, mam problem z kompilacją lokalną ;// Chciałem tylko poprawić komandosa, aby dać go do frakcji "zwykłe" i mi wyskoczył błąd czy kompilacji ; //
wygląd sma klasy :
Widzi ktoś tu błąd ? Wyskakuje mi w kompilatorze że nie może odczytać "codmod_frakcje"
wygląd sma klasy :
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <codmod_frakcje>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Zwykle";
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Widzi ktoś tu błąd ? Wyskakuje mi w kompilatorze że nie może odczytać "codmod_frakcje"
ExTaza?!
20.12.2011
Nie masz tego pliku
łap go
wgraj go do folderu "include" który jest w kompilatorze
#include <codmod_frakcje>
łap go
wgraj go do folderu "include" który jest w kompilatorze