←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] nie chce się skompilowac

Zablokowany

H.W.D.P - zdjęcie H.W.D.P 20.12.2011

Cześć po dodaniu tego dodatku mam problem z skompilowaniem pliku proszę o szybką pomoc !

http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/ -- ten dodatek ^D^

Za pomoc +

Załączone pliki

Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

#define MAX_ILOSC_KLAS 100

Zmieniałeś to ? Do tej linijki errory wywala.
Odpowiedz

H.W.D.P - zdjęcie H.W.D.P 20.12.2011

nic nie zmieniałem ,robiłem tylko w public pokaż_informacje
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

Daj linijke w której masz error
Odpowiedz

H.W.D.P - zdjęcie H.W.D.P 20.12.2011

Takie errory :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(439) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(444) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1005) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1006) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1006) : error 017: undefined symbol "fProcent"
QTM_CodMod.sma(1006) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1006) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1006) : error 033: array must be indexed (variable "perk_gracza")
QTM_CodMod.sma(1006) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1006) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

A najlepiej cały public pokarzinformacje

Masz: ?

new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
Odpowiedz

H.W.D.P - zdjęcie H.W.D.P 20.12.2011

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        new hp = get_user_health(target);
         set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
	    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
     new hp = get_user_health(id);
     set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	 ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Napraw mi to proszę ;d
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Podmień i skompiluj
Odpowiedz

  • +
  • -
Aleksiej - zdjęcie Aleksiej 20.12.2011

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nadal nie bedzie sie kompilowalo.

Poprawione:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], wytrzymalosc_perku[0][target], wytrzymalosc_perku[1][target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[target]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Nadal nie bedzie sie kompilowalo.

Poprawione:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(target);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa %s^nDoswiadczenie %0.1f%%^nPoziom %i^nZdrowie %d^nPerki %s oraz %s^nWytrzymalosc Perkow '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], wytrzymalosc_perku[0][target], wytrzymalosc_perku[1][target]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Co zmieniłeś bo chyba ślepy jestem. ;f
Odpowiedz

  • +
  • -
Aleksiej - zdjęcie Aleksiej 20.12.2011

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa] %s^n[Doswiadczenie] %0.1f%%^n[Poziom] %i^n[Zdrowie] %d^n[Perki] '%s' oraz '%s'^n[Wytrzymalosc Perkow] '%i / 100' oraz '%i / 100'", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], hp, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]), nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], wytrzymalosc_perku[1][id]);


Wyzej to samo + indexy.
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

No tak gdyż było variable, ok.
Odpowiedz

H.W.D.P - zdjęcie H.W.D.P 20.12.2011

Macie +
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 20.12.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany