Siema chce zeby klasa miala 1/1 he a generator klas nie jest tak bardzo rozwiniety w 1/1 he itp
odswiezam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak Zrobic zeby klasa miala 1/1 he
Temat rozp.
adixde
, 19.12.2011 16:58
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.12.2011 16:58
#3
Napisano 19.12.2011 17:40
Jeśli generator to chyba nowy.
Pod includami dodaj
w
to
w
to
w
to
na koniec
Pod includami dodaj
new bool:ma_klase[33];
w
public plugin_init()
to
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
w
public cod_class_enabled(id)
to
ma_klase[id] = true;
w
public cod_class_disabled(id)
to
ma_klase[id] = false;
na koniec
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik ReeBok1993 edytował ten post 19.12.2011 17:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych