Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Questy - jakie chcemy i ile chcemy.
#1
Napisano 18.12.2011 21:25
robimy sobie normalną zmienną nie float, bool itp...a potem zapisujemy jaki numer służy czemu np. :
Quest na zabicie 5 Barbarzyńców czy tam Saperów może być co chcemy
i Quest na zdobycie przedmiotu np. Stalker Ring czy tam Apteczka
"system" działał by tak że bierzemy pierwszego quest i zmienna z 0 zmienia się na jeden i to oznacza że quest jest rozpoczęty potem mamy zabić pięć jakiś klasy no to if w death msg że jeżeli zmienna jest równa jeden to ta sama zwiększa się o 1 jeżeli zabijemy daną klasę, a więc jeżeli zabiliśmy 5 przeciwników z wyznaczoną klasą nasza zmienna powinna być równa 6(1 to rozpoczęcie a pozostałe 5 to zabicia) i teraz bierzemy nagrodę jeżeli wzięliśmy ją zmienna zwiększa się znów o 1 czyli teraz wynosi 7 i tu się kończy 1 quest. Drugi jeżeli mamy oczywiście wykonany pierwszy i bierzemy go zmienna ponownie zwiększa się o 1 czyli w tym przypadku wynosi już 8, znów if jeżeli zmienna wynosi 8 to ma zwiększać się o 1 po zdobyciu wyznaczonego przedmiotu, jeżeli zdobyliśmy go nasza zmienna będzie równa 9, przychodzi na ponowne odebraniu nagrody gdy już to zrobimy nasza zmienna będzie nie większa i nie mniejsza niż 10 ITD. ITD.
wiadomo, wszystko było by trzeba zapisywać itd. ale wydaję mi się to dość optymalny sposób na questy - 1 zmienna i tyle.
Co o tym sądzicie ?
#2
Napisano 18.12.2011 21:33
misja[id] == 1 to za zabicie misja[id] ++
a jak złapiesz następne zabicie robiąc na boolu (tak jakby 2 zmienne ) to jak gracz wyjdzie i wejdzie to moze miec np 3 misje a zabil tylko 2 ludzi na 1 misij :F
#3
Napisano 18.12.2011 21:40
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#4
Napisano 18.12.2011 21:43
Nie zrozumiałeś mnienie zrobisz tak zalozmy masz 1 zmienna do zapisu
misja[id] == 1 to za zabicie misja[id] ++
a jak złapiesz następne zabicie robiąc na boolu (tak jakby 2 zmienne ) to jak gracz wyjdzie i wejdzie to moze miec np 3 misje a zabil tylko 2 ludzi na 1 misij :F
Chodzi właśnie mi żeby była jedna zmienna.A to jest taki system questów, gdzie dla każdego questa jest jedna oddzielna zmienna? Ja korzystam z tych od darka (co prawda trochę edytowane je mam), tam są 2 zmienne i tablica z questami, a chyba o to Ci chodzi?
#5
Napisano 18.12.2011 21:48
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych