muzyka na wejście
SzaKalaKa
17.12.2011
Wiem, że są już na tym forum takie tematy, ale ja zakładam bo żaden kod mi nie działa. Dlatego założyłem żeby mi ktoś podał i wyjaśnił co mam z tym kodem zrobić - mam skomplikować na amxx?
Proszę o instrukcję. Daje + . !
Laga
20.12.2011
INFO: Jeżeli chcemy zmienić nutkę to robimy to w pliku roundsound.ini , a nie w pliku .sma
Konfiguracja roundsound.ini
; CT Sounds
"sound/misc/niematojakmuza1.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza2.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza3.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza4.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza5.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza6.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza7.mp3" "CT"
; T Sounds
"sound/misc/niematojakmuza8.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza9.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza10.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza11.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza12.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza13.mp3" "T"
"CT Sounds" to muzyka jaką będzie słuchać CT , a " T Sounds" to muzyka jaką bedą słuchać Terro .
"sound/misc/niematojakmuza8.mp3" "T" - podrubiłem miejsce w które musisz wpisać nazwę tej piosenki oczywiście dodając końcówke .mp3
Instalacja standardowa, lecz plik roundsounds.ini wrzucamy do config
Załączone pliki
Użytkownik Laga edytował ten post 20.12.2011 20:57
TySiu 20.12.2011
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "NewRoundSound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD","newRound","b")
}
public newRound(id){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/newround")
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache(){
precache_sound("misc/newround.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
vanethar
20.12.2011
Szukam jakiegoś pluginu, gdy gracz wchodzi na serwer to słyszy piosenkę .mp3 (rsa).
Wiem, że są już na tym forum takie tematy, ale ja zakładam bo żaden kod mi nie działa. Dlatego założyłem żeby mi ktoś podał i wyjaśnił co mam z tym kodem zrobić - mam skomplikować na amxx?
Proszę o instrukcję. Daje + . !
Też szukałem ostatnio czegoś prostego i mogę teraz się podzielić tym pluginem znalezionym .
INFO: Jeżeli chcemy zmienić nutkę to robimy to w pliku roundsound.ini , a nie w pliku .sma
Konfiguracja roundsound.ini; CT Sounds
"sound/misc/niematojakmuza1.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza2.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza3.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza4.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza5.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza6.mp3" "CT"
"sound/misc/niematojakmuza7.mp3" "CT"
; T Sounds
"sound/misc/niematojakmuza8.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza9.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza10.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza11.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza12.mp3" "T"
"sound/misc/niematojakmuza13.mp3" "T"
"CT Sounds" to muzyka jaką będzie słuchać CT , a " T Sounds" to muzyka jaką bedą słuchać Terro .
"sound/misc/niematojakmuza8.mp3" "T" - podrubiłem miejsce w które musisz wpisać nazwę tej piosenki oczywiście dodając końcówke .mp3
Instalacja standardowa, lecz plik roundsounds.ini wrzucamy do config
Przeczytaj co on chce raz jeszcze Dałeś mu plugin, który po zakończeniu rundy odtwarza piosenkę a on chce gdy gracz wchodzi na serwer
rS.
20.12.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Loading Sound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "ja" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_connect(id) { new rand = random_num(0,3) client_cmd(id,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/loadingsound") } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/loadingsound.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }