←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Tylko nóż

Gość_Sangre_* 18.12.2011

Wie ktoś jak zrobić klasę która ma tylko nóż?
Bo tak czy inaczej klasa dostaje na start glock/usp w zależności od drużyny

Odświeżam
Zna ktoś sposób na to? Bo testowane do tej pory nie działają
Odpowiedz

  • +
  • -
PatyK - zdjęcie PatyK 19.12.2011

Nie wiem jak to wytłumaczyć :)
Zrobić ci taką klase ? :)
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 19.12.2011

Nie wiem jak to wytłumaczyć
Zrobić ci taką klase ?

Nie zrobisz... :facepalm: :facepalm:


Wie ktoś jak zrobić klasę która ma tylko nóż?
Bo tak czy inaczej klasa dostaje na start glock/usp w zależności od drużyny

Odświeżam
Zna ktoś sposób na to? Bo testowane do tej pory nie działają

W *.sma CoDa usuń public bronie drużyny.

Znajdź:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
i zamień na:
new


Znajdź:
if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );
i zamień na:
if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 19.12.2011 21:16
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 20.12.2011

Znajdź:
[color=#000088]if[/color][color=#666600](!([/color][color=#006666]1[/color][color=#666600]<<[/color][color=#000000]bron [/color][color=#666600]&[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]([/color][color=#000000]bronie_klasy[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]klasa_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bonusowe_bronie_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bronie_druzyny[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]team[/color][color=#666600]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bronie_dozwolone[/color][color=#666600])))[/color][color=#000000] ham_strip_weapon_short[/color][color=#666600]([/color][color=#000000] id [/color][color=#666600]);[/color]
i zamień na:
[color=#000088]if[/color][color=#666600](!([/color][color=#006666]1[/color][color=#666600]<<[/color][color=#000000]bron [/color][color=#666600]&[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]([/color][color=#000000]bronie_klasy[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]klasa_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bonusowe_bronie_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bronie_dozwolone[/color][color=#666600])))[/color][color=#000000] ham_strip_weapon_short[/color][color=#666600]([/color][color=#000000] id [/color][color=#666600]);[/color]

nie mam tej linijki pierwszej
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

Daj swoje sma to Ci zrobię.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 20.12.2011

init:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
dół:
public CurWeapon(id)
{    
    new weapon=get_user_weapon(id)

    if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

init:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
dół:
public CurWeapon(id)
{	
	new weapon=get_user_weapon(id)

	if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}


Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 20.12.2011

moje sma w załączniku
zobacz i ratuj mnie

Załączone pliki

Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

Powinno działać.

Załączone pliki

Odpowiedz

Haka - zdjęcie Haka 20.12.2011

Mi działa. +
Odpowiedz

  • +
  • -
Hleb - zdjęcie Hleb 20.12.2011

<ściana>

wystarczy ze do cod_class_enabled dodasz to
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

<ściana>

wystarczy ze do cod_class_enabled dodasz to

strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")


I tak będzie dodawał do każdej klasy. ;f
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 20.12.2011

init:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
dół:
public CurWeapon(id)
{	
	new weapon=get_user_weapon(id)

	if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}


Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.

!= a nie ==.
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

init:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
dół:
public CurWeapon(id)
{	
	new weapon=get_user_weapon(id)

	if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}


Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.

!= a nie ==.


Tzn ?
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 20.12.2011

init:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
dół:
public CurWeapon(id)
{	
	new weapon=get_user_weapon(id)

	if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}


Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.

!= a nie ==.


Tzn ?

Tzn że wyrzuci wszystkie bronie różne od c4 i knife :P

Goliath
ale
&& - i
|| - lub


Do dziś wydawało mi się że jeżeli dam tak czyli:
if(jeżeli masz różną broń od nóż lub jeżeli masz różną broń od paki) wyrzucanie broni
to wyrzuci każdą inną broń prócz noża i paki :o
Goliath (20.12.2011 20:48):
Nie do końca masz rację. Graczowi wyrzuci broń, gdy jego bronią nie będzie nóż LUB C4 (warunek zawsze się spełni - graczowi wywali każdą broń). Zamiast "||", powinno być "&&".
Goliath (20.12.2011 21:08):
Właśnie o tym mówię :). Najlepiej opiszę to na przykładzie. Gracz ma nóż - warunek przyjmie taką postać:
if(false || true)
Daje true - warunek spełniony.
Gracz ma C4:
if(true || false)
Daje true - warunek spełniony.
Gracz ma jakąś inną broń:
if(true || true)
Także daje true. Dlatego graczowi będzie wywoływana komenda "drop", niezależnie od broni jaką posiada. Gdybyś w warunku użył "&&", problemu by nie było.
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 20.12.2011

A teraz rozumiem te znaki !=
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 31.12.2011

ej to jak to ma wyglądać?
bo
public CurWeapon(id)
{       
        new weapon=get_user_weapon(id)

        if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}
wywala wszystkim na serwie broń!
a to
public CurWeapon(id)
{
    if(ma_klase[id])
    {
        new weapon=get_user_weapon(id)
        if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
    }
}
wywala wszystko co nie jest nożem!!!
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 31.12.2011


public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id])
{
new weapon=get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 31.12.2011


if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");



zamien na

if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");

Odpowiedz

Gość_Sangre_* 31.12.2011

ok działa
Odpowiedz