[ROZWIĄZANE] Tylko nóż
Gość_Sangre_* 18.12.2011
Wie ktoś jak zrobić klasę która ma tylko nóż?
Bo tak czy inaczej klasa dostaje na start glock/usp w zależności od drużyny
Odświeżam
Zna ktoś sposób na to? Bo testowane do tej pory nie działają
Bo tak czy inaczej klasa dostaje na start glock/usp w zależności od drużyny
Odświeżam
Zna ktoś sposób na to? Bo testowane do tej pory nie działają
Kolar`. 19.12.2011
Nie zrobisz...Nie wiem jak to wytłumaczyć
Zrobić ci taką klase ?
W *.sma CoDa usuń public bronie drużyny.Wie ktoś jak zrobić klasę która ma tylko nóż?
Bo tak czy inaczej klasa dostaje na start glock/usp w zależności od drużyny
Odświeżam
Zna ktoś sposób na to? Bo testowane do tej pory nie działają
Znajdź:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
i zamień na:
new
Znajdź:
if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );
i zamień na:
if(!(1<<bron & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone))) ham_strip_weapon_short( id );
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 19.12.2011 21:16
Gość_Sangre_* 20.12.2011
Znajdź: [color=#000088]if[/color][color=#666600](!([/color][color=#006666]1[/color][color=#666600]<<[/color][color=#000000]bron [/color][color=#666600]&[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]([/color][color=#000000]bronie_klasy[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]klasa_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bonusowe_bronie_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bronie_druzyny[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]team[/color][color=#666600]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bronie_dozwolone[/color][color=#666600])))[/color][color=#000000] ham_strip_weapon_short[/color][color=#666600]([/color][color=#000000] id [/color][color=#666600]);[/color] i zamień na: [color=#000088]if[/color][color=#666600](!([/color][color=#006666]1[/color][color=#666600]<<[/color][color=#000000]bron [/color][color=#666600]&[/color][color=#000000] [/color][color=#666600]([/color][color=#000000]bronie_klasy[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]klasa_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bonusowe_bronie_gracza[/color][color=#666600][[/color][color=#000000]id[/color][color=#666600]][/color][color=#000000] [/color][color=#666600]|[/color][color=#000000] bronie_dozwolone[/color][color=#666600])))[/color][color=#000000] ham_strip_weapon_short[/color][color=#666600]([/color][color=#000000] id [/color][color=#666600]);[/color]
nie mam tej linijki pierwszej
KariiO
20.12.2011
init:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")dół:
public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); }
Kolar`. 20.12.2011
init:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")dół:public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); }
Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.
Hleb
20.12.2011
<ściana>
wystarczy ze do cod_class_enabled dodasz to
wystarczy ze do cod_class_enabled dodasz to
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
Kolar`. 20.12.2011
<ściana>
wystarczy ze do cod_class_enabled dodasz tostrip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
I tak będzie dodawał do każdej klasy. ;f
KariiO
20.12.2011
!= a nie ==.init:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")dół:public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); }
Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.
Kolar`. 20.12.2011
!= a nie ==.init:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")dół:public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); }
Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.
Tzn ?
KariiO
20.12.2011
Tzn że wyrzuci wszystkie bronie różne od c4 i knife!= a nie ==.init:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")dół:public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); }
Też można ale to będzie mu wyrzucać bronie które tam podałeś (knife i c4) a tak to może w ogóle mu nie dawać.
Tzn ?
Goliath
ale
&& - i
|| - lub
Do dziś wydawało mi się że jeżeli dam tak czyli:
if(jeżeli masz różną broń od nóż lub jeżeli masz różną broń od paki) wyrzucanie broni
to wyrzuci każdą inną broń prócz noża i paki
Gość_Sangre_* 31.12.2011
ej to jak to ma wyglądać?
bo
a to
bo
public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); }wywala wszystkim na serwie broń!
a to
public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id]) { new weapon=get_user_weapon(id) if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop"); } }wywala wszystko co nie jest nożem!!!
Goliath
31.12.2011
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id])
{
new weapon=get_user_weapon(id)
if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
}
}
d0naciak
31.12.2011
if(weapon != CSW_KNIFE || weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");
zamien na
if(weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_C4) client_cmd(id,"drop");