Przerobienie klasy na Premium
Jednorozus
17.12.2011
Witam, czy mógłby mi ktoś przerobić tą klasę na flagę ADMIN_LEVEL_H ?
Za przerobienie dam +
Edited by Jednorozus, 17.12.2011 17:43.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new const nazwa[] = "Kameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za przerobienie dam +
Edited by Jednorozus, 17.12.2011 17:43.
radim
17.12.2011
Flaga "t"
Edited by radim, 17.12.2011 17:52.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Kameleon" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new const nazwa[] = "Kameleon"; new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ; new const zdrowie = 95; new const kondycja = 2; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}; new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien aby korzystac z tej klasy", nazwa); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); new num = random_num(0,3); if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1) { cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); } if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47) { cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Edited by radim, 17.12.2011 17:52.