Simple AntyRush
MarWit
16.12.2011
Simple AntyRush by MarWit. Idea by SpeedKill123.
Jest to plugin pozwalający na ustawienie tzw. lini rash'u, karających graczy po ich przekroczeniu.
Po wgraniu plugin'u należy stworzyć podkatalog "AntyRush" w katalogu amxmodx/configs.
Propozycje dt. pluginu mile widziane
Standardowa.
http://www.youtube.com/watch?v=1OtNCL6W2DU
Jest to plugin pozwalający na ustawienie tzw. lini rash'u, karających graczy po ich przekroczeniu.
Po wgraniu plugin'u należy stworzyć podkatalog "AntyRush" w katalogu amxmodx/configs.
Propozycje dt. pluginu mile widziane
Standardowa.
ar_enable "0 / 1" - Czy plugin ma byc włączony ( domyślnie. "1" ) ar_punishtype "0 / 1 / 2" - Jaką kare ma dostać gracz który przekroczył linie. ( domyślnie. "1" ) 0 - Slay 1 - Odbicie gracza od linii 2 - Zabranie wszystkich broni oprócz noża. ar_customcolor "0 / 1" - Czy uzyć niestandardowego koloru linii. ( domyślnie. "0" ) ar_color_r "0-255" - Niestandarowy kolor ( RED )* ar_color_g "0-255" - Niestandarowy kolor ( GREEN )* ar_color_b "0-255" - Niestandarowy kolor ( BLUE )* * Jezeli cvar "ar_customcolor" jest ustawiony na "1".
say/say_team /rushmenu - Uruchamia menu SAR'a. say/say_team /antyrush - -||- rushmenu - -||- antyrush - -||-
http://www.youtube.com/watch?v=1OtNCL6W2DU
Załączone pliki
Cypis'
08.01.2012
twój antyrush ma wady:
- nie wyłącza się po jakimś czasie
- jak nie będziemy patrzeć na anty rusha to nie odepchnie
- brak wybierania wysokości na jaką ma być
- no i jeszcze jak anty rush ustawimy kawałek w teksturze to nie dopycha wcale
- nie wyłącza się po jakimś czasie
- jak nie będziemy patrzeć na anty rusha to nie odepchnie
- brak wybierania wysokości na jaką ma być
- no i jeszcze jak anty rush ustawimy kawałek w teksturze to nie dopycha wcale
Użytkownik Cypis' edytował ten post 08.01.2012 17:52
Kierek
19.05.2012
No właśnie . Dorobił byś chociaż , że można ustawić cvarem po ilu się wyłącza ta linia ..