Problem z ludzie.amxx ZM
RafCioo
12.12.2011
L 12/12/2011 - 07:25:58: Info (map "zm_five") (file "addons/amxmodx/logs/error_20111212.log") L 12/12/2011 - 07:25:58: [FUN] Invalid player 2 L 12/12/2011 - 07:25:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "ludzie.amxx") L 12/12/2011 - 07:25:58: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_health")
sma pluginu
#include #include #include #include #include #include new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin("[ZP] Addon: Human Classes", "1.1", "fiendshard") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzie"); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { DajMoce(id) if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil", "1", 0) menu_additem(menu, "\wGruba Ryba", "2", 0) menu_additem(menu, "\wSkoczny Burmistrz", "3", 0) menu_additem(menu, "\wLodziarz", "4", 0) menu_additem(menu, "\wDziewczynka z Zapalnikiem", "5", 0) menu_additem(menu, "\wBoidupa Ciemnosci", "6", 0) menu_additem(menu, "Wojownik Ciemnosci (Premium)", "7", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywik wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Gruba Ryba wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Skoczny Burmistrz wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Lodziarz wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } case 5: { if(ma_klase[id] == 5) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Dziewczynka z Zapalnikiem wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 5 } } case 6: { if(ma_klase[id] == 6) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Boidupa Ciemnosci wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 6 } } case 7: { if(ma_klase[id] == 7) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Wojownik Ciemnosci wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 7 } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(ma_klase[id] == 0) { set_user_health(id, 50) } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 65) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 1.20) set_user_maxspeed(id, 1.20) set_user_armor(id, 10) cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 3) set_user_health(id, 200) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_gravity(id, 0.50) set_user_maxspeed(id, 1.20) } else if(ma_klase[id] == 4) { cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3) cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1) } else if(ma_klase[id] == 5) { cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5) cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 1) } else if(ma_klase[id] == 6) { cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 4) set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_BRIGHTLIGHT) } else if(ma_klase[id] == 7) { set_user_armor(id, 200) set_user_health(id, 120) set_user_gravity(id, 0.50) set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70) } } public SprawdzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "SprawdzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil", "1", 0) menu_additem(menu, "\wGruba Ryba", "2", 0) menu_additem(menu, "\wSkoczny Burmistrz", "3", 0) menu_additem(menu, "\wLodziarz", "4", 0) menu_additem(menu, "\wDziewczynka z Zapalnikiem", "5", 0) menu_additem(menu, "\wBoidupa Ciemnosci", "6", 0) menu_additem(menu, "Wojownik Ciemnosci (Premium)", "7", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public SprawdzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { show_motd(id,"sadsa","Uzbroiony Cywil") } case 2: { } case 3: { } case 4: { } case 5: { } case 6: { } case 7: { } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n{\\ colortbl ;\\ red0\\ green0\\ blue0;}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ cf1\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
proszę O POMOC
Ojciec Dyrektor
13.12.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXX > Problemy
do
AMX Mod X > Problemy z pluginami
` Crakk
13.12.2011
W plugins.ini obok pluginu napisz "debug" bez "". Wtedy z pliku error*** w katalogu configs/logs skopiuj i pokaż.
Użytkownik ` Crakk edytował ten post 13.12.2011 18:50
Użytkownik ` Crakk edytował ten post 13.12.2011 18:50