Perk na only HS
maniek2614
11.12.2011
Witam potrzebuje perku, którego posiadacz będzie mógł dostawać obrażenia tylko w głowę. Ja sam umiem tylko przerabiać klasy na perki dlatego proszę was o pomoc.
fbang
11.12.2011
sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Twardy baniak";
new const perk_desc[] = "Mozna zabic cie tylko w glowe";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED
if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
maniek2614
11.12.2011
sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Twardy baniak";
new const perk_desc[] = "Mozna zabic cie tylko w glowe";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public forward_traceline(Float:v1[3], Float:v2[3], noMonsters, pentToSkip)
{
if(!is_user_alive(pentToSkip))
return FMRES_IGNORED
static entity2 ; entity2 = get_tr(TR_pHit)
if(!is_user_alive(entity2))
return FMRES_IGNORED
if(pentToSkip == entity2)
return FMRES_IGNORED
if(get_tr(TR_iHitgroup) != 1) {
set_tr(TR_flFraction,1.0)
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED
}
niestety nie działa - to znaczy nie blokuje uderzeń w inne miejsca ciała.
Użytkownik maniek2614 edytował ten post 11.12.2011 21:19
HaDeS From HELL
11.12.2011
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Twardy Baniak"; new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_perk[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
maniek2614
15.12.2011
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Twardy Baniak"; new const perk_desc[] = "Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine"); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) ma_perk[id] = true; public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) { if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD) return FMRES_IGNORED; new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit); if(!is_user_connected(iHit)) return FMRES_IGNORED; if(!ma_perk[iHit]) return FMRES_IGNORED; set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8); return FMRES_IGNORED; }
ten perk chroni przed obrażeniami w głowę ,a ja chcę ,żeby można było kogoś zabić poprzez strzał w głowę a od innych części ciała naboje mają się odbijać - czyli tak jakby perk przeciwny do "Twardego Baniaka"
ej weźcie pomóżcie - ten perk jest mi potrzebny!
Użytkownik maniek2614 edytował ten post 15.12.2011 07:51