Prośba o napisanie klasy
kolomolo 10.12.2011
Nazwa:Obrońca
HP:130
Kondycja:-20
Inteligencja:10
Wytrzymałość:30
Atrybuty: Widzi miny, odporny na miny, odporny na rakiety
Bron: Krowa, wszystkie granaty.
HP:130
Kondycja:-20
Inteligencja:10
Wytrzymałość:30
Atrybuty: Widzi miny, odporny na miny, odporny na rakiety
Bron: Krowa, wszystkie granaty.
System'ek 11.12.2011
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Obronca";
new const opis[] = "Widzi miny";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
if(!ma_klase[host])
return;
if(!pev_valid(ent))
return;
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Mordek
11.12.2011
Doczytaj do końca a nie dajesz mu podstawowa klasę -.- On chce żeby był odporny na miny i rakiety 9,9
Reavi
11.12.2011
Z tego co wiem da się zrobić odporność na rakiety i miny tylko z itemu wiec nie wiem czy ktoś to zrobi
kolomolo 11.12.2011
ten perk to "TARCZA SWAT" ktory nigdy nie dziala jako perk ...
Użytkownik Lexo edytował ten post 11.12.2011 22:00
Użytkownik Lexo edytował ten post 11.12.2011 22:00
Reavi
12.12.2011
Lecz da się go naprawić tak samo jak nano kamizelka. Warunek(dodajemy go do kazdeo itemu)
PS: sory za offtop
Użytkownik Reavi edytował ten post 12.12.2011 15:44
if(cod_get_user_perk(this) == cod_get_pekid("Nano Kamizelka"))
return HAM_IGNORED;
PS: sory za offtop
Użytkownik Reavi edytował ten post 12.12.2011 15:44
Reavi
12.12.2011
To trzeba było by wrzucić tą regułę do wszystkich klas i trzeba by ją przystosować bo ta jest do perków