←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowe moce dla ninjy, paladyna, łowcy i maga

  • +
  • -
Lifter - zdjęcie Lifter 08.12.2011

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić:
1. Na magu (podstawowa postać) chciałbym by był ognisty totem, który można użyć za pomocą bindu "ogien". Możemy totemów użyć tyle ile chcemy lecz co 60 sec.
2. Na ninjy, żeby zamiast na nożu ładowania szybkości byłby ładowany cichy chód.
3. Chciałbym by ninja mógł posiadać flesha.
4. Nekromanta by po ładowaniu się na nożu posiadał leczący totem (max 3 na rundę), lub gdy nekromanta jest w pobliżu odlecza graczy.
5. Jak zrobić by Łowca miał początkowo 1/7 szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika z HE i z każdym naładowaniem miał o 1 więcej szansy (max 1/3 szansy).
6. Jak zrobić by Paladyn miał 1/5 na krytyczne obrażenie (obrażenia*2).

@UP
Użytkownik Lifter edytował ten post 07.12.2011 17:26
Odpowiedz

  • +
  • -
Leszcz - zdjęcie Leszcz 08.12.2011

co do pytania 2:
znajdz
public call_cast(id)

i podmien
  case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}

na
  case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Twoje kroki sa nieslyszalne")
player_b_silent[id] == 1
}


co do pytania nr 3.
szukasz
public CurWeapon(id)

i podmieniasz
 if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

na
 if(weapon == CSW_KNIFE || weapon == CSW_FLASHBANG) on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


pytanie nr 5:
szukasz w
public client_PreThink ( id )

takiego kodu
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/7500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

i zamieniasz na
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
player_b_grenade[id]==7
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/7500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

co do ladowania to szukasz:
public call_cast(id)

i podmieniasz ten plik:
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

na to
case Hunter:
{
if(player_b_grenade[id]>3){
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
player_b_grenade[id]--
}
else{
show_hudmessage(id, "Maksymalny poziom he zostal osiagniety..")
}
}

Użytkownik Leszcz edytował ten post 08.12.2011 23:04
Odpowiedz

  • +
  • -
Lifter - zdjęcie Lifter 10.12.2011

Nic z tego nie działa...
Odpowiedz