←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

FPS

Zablokowany

  • +
  • -
XlifE - zdjęcie XlifE 01.02.2009

No to mam kilka pytań, mogą okazać się żalowe, ale zapytam. Bo kto pyta ten nie błądzi.
1. Co to jest FPS?
2. Jaki ma wpływ na CS?
3. Jaka jest najlepsza wartość FPS?
4. Jak to sprawdzić w CS?
Odpowiedz

Gość__* 01.02.2009

4. Jak to sprawdzić w CS?

Wpisz w konsolę:
net_graph 3

3. Jaka jest najlepsza wartość FPS?

Tyle ile wyciągniesz :) Wpisz najlepiej w konsolę:
fps_max 100

2. Jaki ma wpływ na CS?

Płynność grafiki?
Odpowiedz

  • +
  • -
XlifE - zdjęcie XlifE 01.02.2009

Czy 60 fps to dobra wartość
Odpowiedz

  • +
  • -
DaddyKuba - zdjęcie DaddyKuba 01.02.2009

Czy 60 fps to dobra wartość


Średnio ..
Ja mam 72 i nie narzekam :)
Daj sobie 65-75
Odpowiedz

  • +
  • -
XlifE - zdjęcie XlifE 01.02.2009

Mogę wiedzieć jaką komendą

fps_max 75
Odpowiedz

Gość__* 01.02.2009

Wpisz w konsolę:
fps_max 100
Wyciągnie Tobie wtedy maksymalnie, jeżeli będziesz miał dalej 60 to tylko tyle wyciągniesz ;) Też mam 60FPS.
Odpowiedz

  • +
  • -
noobik123 - zdjęcie noobik123 01.02.2009

Słuchajcie muszę się wtrącić co jest jeżeli mam fpsy po 60 nagle ktoś na gg sie pojawia albo wysyła wiadomość i mam fpsy po 5?:o
Odpowiedz

  • +
  • -
XlifE - zdjęcie XlifE 01.02.2009

Nie za bardzo czaje o co chodzi
Odpowiedz

  • +
  • -
noobik123 - zdjęcie noobik123 01.02.2009

A teraz czaisz?:/
Odpowiedz

Gość__* 01.02.2009

Nie za bardzo czaje o co chodzi

Czego nie rozumiesz, rozwiń.
Odpowiedz

  • +
  • -
MafiaDL - zdjęcie MafiaDL 02.02.2009

7. Komendy zwiększające liczbę FPS.

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.
gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.
gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.
gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.
gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.
max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak ‘hisound’ zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.
r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.
r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud’a jesli nie ma takiej potrzeby.
cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku’).
cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.
cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.
cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.
cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.
cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp
cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.
cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.
r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.
r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.
r_decals 1 - maksymalna ilość detali.
precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.
violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.
voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.
fastsprites 2 - Jakość sprite’ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite’ów. Im więcej sprite’ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik “custom.hpk”. Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.
mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.
cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.


Źródło: GOOGLE..PL
Odpowiedz

  • +
  • -
pawlik - zdjęcie pawlik 02.02.2009

Jeżeli masz grafikę GeForce'a, to wyłącz Synchronizację pionową w ustawieniach sterowników. Ja miałem 60FPS i mam 100FPS :D.
Odpowiedz

  • +
  • -
mediumXx - zdjęcie mediumXx 02.02.2009

Postaram się dziś dodać poradnik jak zwiększyć FPS jak ktoś
ma kartę graficzną GeForce.
Odpowiedz

  • +
  • -
rS. - zdjęcie rS. 02.02.2009

Poniżej zamieszczam komendy na zwiększenie ilości FPS:

-------------------------------------------------------------------------------------------

1.Jeżeli masz słaby sprzęt i chcesz mieć dużo FPS'ów - niestety gorsza grafika.
Czyli postawienie na WYDAJNOŚĆ:

-cl_himodels 0
-cl_dynamiclights 0
-cl_shadows 0
-cl_minmodels 1
-cl_identiconmode 0
-cl_particlefx 0
-cl_weather 0
-cl_corpsestay 1

-gl_keeptjunctions 0
-gl_clear 0
-gl_cull 1
-gl_dither 1
-gl_lightholes 0
-gl_palette_tex 1
-gl_spriteblend 1
-gl_ztrick 1
-gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
-gl_round_down 4
-gl_picmip 3
-gl_playermip 3
-gl_max_size 128

-r_detailtextures 0
-r_detailtexturessupported 0
-r_mirroralpha 0
-r_mmx 1
-r_decals 1

-violence_ablood 0
-violence_hblood 0
-violence_agibs 0
-violence_hgibs 0

-s_a3d 0
-s_eax 1
-s_reverb 0

-voice_dsound 1
-fastsprites 2
-d_spriteskip 2
-ati_npatch 0
-ati_subdiv 0

-hpk_maxsize 1
-max_wallpuffs 1
-max_rubble 1
-max_shells 1
-max_smokepuffs 1
-mp_decals 1


-------------------------------------------------------------------------------------------

2. Jeśli mamy kawał sprzętu i chcemy się tym cieszyć - bardzo dobra grafika.
Czyli postawione na JAKOŚĆ:

cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 3
cl_corpsestay 900

gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 0
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512

r_detailtextures 1
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
r_decals 999

violence_ablood 1
violence_hblood 1
violence_agibs 1
violence_hgibs 1

s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 1

voice_dsound 1
fastsprites 0
d_spriteskip 0
ati_npatch 1
ati_subdiv 2

hpk_maxsize 5
max_wallpuffs 999
max_rubble 999
max_shells 999
max_smokepuffs 999
mp_decals 999


-------------------------------------------------------------------------------------------

3. Komendy które macie od początku w waszym cfg.

cl_himodels 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 0
cl_minmodels 0
cl_identiconmode 1
cl_particlefx 1
cl_weather 1
cl_corpsestay 1

gl_keeptjunctions 0
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 0
gl_spriteblend 0
gl_ztrick 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_round_down 2
gl_picmip 1
gl_playermip 1
gl_max_size 256

r_detailtextures 0
r_detailtexturessupported 0
r_mirroralpha 0
r_mmx 300
r_decals 300

violence_ablood 1
violence_hblood 0
violence_agibs 1
violence_hgibs 0

s_a3d 0
s_eax 1
s_reverb 0

voice_dsound 1
fastsprites 1
d_spriteskip 1
ati_npatch 0
ati_subdiv 1

hpk_maxsize 4
max_wallpuffs 300
max_rubble 300
max_shells 300
max_smokepuffs 300
mp_decals 300
Odpowiedz

  • +
  • -
XlifE - zdjęcie XlifE 02.02.2009

Dobra git all rozumiem !! thx all
Odpowiedz
Zablokowany