Screen Shake - przerobienie
Kolar`. 01.12.2011
V3ko
01.12.2011
Ehhh skoro już mnie zminusowałeś to mu powiem jak :F nie pisał przecież żeby mu zrobić tylko pytał się czy da się.
do plugin_init
na koniec sma
nie testowałem
do plugin_init
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
na koniec sma
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
new ofiara = read_data( 2 );
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
nie testowałem
Kolar`. 01.12.2011
Ehhh skoro już mnie zminusowałeś to mu powiem jak :F nie pisał przecież żeby mu zrobić tylko pytał się czy da się.
do plugin_init
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
na koniec smapublic Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
new ofiara = read_data( 2 );
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},ofiara);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
nie testowałem
Tak jak ja robiłem lecz chciałem sprawdzić jak inni by robili. +