←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
przerobic klase zeby miala 1/1 na nozu (bo...

kamiloo2 - zdjęcie kamiloo2 29.11.2011

Mozecie mi przerobić ta klasę aby miała 1/1 z noża a dokładnie na prawy przycisk? bo coś w generatorze na amxx.pl nie działa.
A i przy okazji możecie dodać żeby była w 10000% niewidoczna ;P

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 29.11.2011


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <fun>



#define DMG_BULLET (1<<1)

		   

new const nazwa[]   = "Mlody ninja";

new const opis[]    = "Jako młody ninja jest mały i nikt go nie zauwaza oraz wysoko skacze. Niewidzialny tylko na nozu";

new const bronie    = 0;

new const zdrowie   = -90;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

 

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)

{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

   

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

}

else

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

    

    if(damagebits & DMG_BULLET)

    {

        new weapon = get_user_weapon(idattacker);

        

        if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)

            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    }

    

    return HAM_IGNORED;

}

public CurWeapon(id)

{

		    if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)

		    {

										    set_task(0.1 ,"ma" ,id)

		    }

}

public ma(id)

{

		    strip_user_weapons(id);

		    give_item(id, "weapon_knife");

}





Odpowiedz

  • +
  • -
matti9410 - zdjęcie matti9410 16.12.2011

Przepraszam za odkop, ale może ktoś podac kod sam kod który zabija z noża na PPM z tego pluginu ?[cod]public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED;}[/code] Dobra to to odpowiada za ta funkcje ale kurde ... to niedziała jak mam 1001 lvl i wytrzymki 500 nie idzie zrobic czegos takiego ze od razu zabicie ? Jakies wywolanie zabicia jak dotkniesz PPM kolesia.
Użytkownik matti9410 edytował ten post 16.12.2011 22:07
Odpowiedz

  • +
  • -
matti9410 - zdjęcie matti9410 18.12.2011

Naprawili już zabicie z noża na PPM bo niedziałało wcześniej.
Odpowiedz