←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak dawać klase premium graczowi

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 29.11.2011

Witam mam na swoim serwie 4 klasy premium
Kucacz
Admiral
Phantom
Worm
Jak dodawać pojedynczo klasy premium graczowi jak ją kupił.?
Jak dać admina bez klas premium.?
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 29.11.2011

Za pomocą flagi.
klasy premium zazwyczaj są ustawione na flagę ,,t"
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 29.11.2011

@up
zależy jak ma ustawione w sma klasy.
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 29.11.2011

@Up też prawda ale
Kucacz
Admiral
Phantom
Worm
te klasy były zrobione przez Peyota dlatego pomyślałem, że pewnie są na flagę ,,T"
Odpowiedz

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 30.11.2011

dobra ale jak dodam flagę t to dodadzą sie wszystkie klasy.?
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 30.11.2011 22:12
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 01.12.2011

Zależy na jakie flagi je masz ustawione, jak na flage ,,t" to tak ustawią się wszystkie klasy premium graczowi.
Odpowiedz

sekio - zdjęcie sekio 01.12.2011

Jak nam dasz .sma klas to ci powiemy na jakie flagi masz klasy
Odpowiedz

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 01.12.2011

a może wyjaśnijcie jak to sprawdzić na jaka klase jest i jak zmienić.? i na jakie flagi mogę je dodać:D
Odpowiedz

MynDoS - zdjęcie MynDoS 01.12.2011

Szukasz klasa np:admirała to powinna to być codclass_Admiral
Jeżeli wgrałeś to na serwer to wchodzisz w cstrike->addons->amxmodx(czy coś takiego:D)->scritpting->codclass_xxx.sma
xxx->odpowiada nazwie klasy,dalej otwierasz to przez notatnik i tam szukasz linijki:
public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))  /// Admin level,jeżeli piszę tutaj H to znaczy że klasa jest tylko na flagę H.Te flagi to jak dobrze to są flagi z własny poziomem(czyli ty wybierasz do czego służą,teraz np: użyłeś tej flagi do klasy premium.Flaga H inaczej odpowiada t bo flagi H nie ma jako takiej jest to poziom H
    {
        client_print(id, print_chat, "[Nazwa Klasy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
Rozumiesz?
A żeby dać graczu np tą klasę,dajesz ją tak tz ponieważ flag z->odpowiada zwykłemu graczowi,a flaga t->poziomowi H czyli flaga na której jest twoja premiumMożesz premium dodać na flagi od m do t (czyli poziom od A do H)
Użytkownik MynDoS edytował ten post 01.12.2011 18:26
Odpowiedz

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 01.12.2011

A jak zmienić flage klasy bo wszystkie mam na H. I muszę zmienić flagi 2 klas premium
Odpowiedz

MynDoS - zdjęcie MynDoS 01.12.2011

Normalnie zmieniasz sobie to:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))   // H->na jaką chcesz najlepiej od A do H czyli od m do t
Później wrzucasz tutaj http://amxx.pl/kompilator/
i wrzucasz ten plik z końcówką amxx do plugins,a ten z końcówką sma do scriptingWorm->poziom G-> flaga s Phantom->poziom D-> flaga p

Załączone pliki


Użytkownik MynDoS edytował ten post 02.12.2011 07:45
Odpowiedz

  • +
  • -
misiek111232 - zdjęcie misiek111232 01.12.2011

Może mi ktoś zmienić te 2 klasy na inne flagi bo jak ja zmieniam np na "N" to nie mogę później przerobić na amxx wywala błąd. I przy okazji pomógł by ktoś w naprawie klasy worm bo powinna nie mieć rozrzutu a ma;/
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Worm";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1 Pre-Alpha", "unknown");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Worm] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
  set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Phantom";
new const opis[] = "Klasa premium, dodatkowe 25 procent obrazen z AK47";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_N))
{
  ColorChat(id, RED, "[Phantom] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
  return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa stworzona przez pluginymody.webd.pl");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.25, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
makwador - zdjęcie makwador 01.12.2011

Worm flaga r
Załączony plik  worm.amxx   4,51 KB   13 Ilość pobrań

Phantom flaga q
Załączony plik  Phantom.amxx   6,29 KB   12 Ilość pobrań
Odpowiedz