funk_breakable
Miczu
31.01.2009
Elo, dla odmiany napisze jako ta druga strona ;]
No wiec, jak mozna 'zabic' entity funk_breakable (np. szyby w cs_assoult)
Probowalem obnizania hp ponizej 0, ustalania kolejnego thinka na 0.01s od tego momentu, ustawiania flagi smierci na 1 - umieranie (ze trwa).
Chce by sie pojawila animacja jego znikania, wiec remove odpada (poza tym by sie potem nie odrodzilo). Czekam na pomysly ;-)
No wiec, jak mozna 'zabic' entity funk_breakable (np. szyby w cs_assoult)
Probowalem obnizania hp ponizej 0, ustalania kolejnego thinka na 0.01s od tego momentu, ustawiania flagi smierci na 1 - umieranie (ze trwa).
Chce by sie pojawila animacja jego znikania, wiec remove odpada (poza tym by sie potem nie odrodzilo). Czekam na pomysly ;-)
Miczu
31.01.2009
Tak, jak pisze z pamieci to pomijam detale, ale w samym kodzie sie pilnuje :F
Jakby co tyle kodu mam. Czekam na pomysly.
PS. za pomoca mojego m_eel wiem ze odejmuje hp - funkcja jest wywolywana na obiekcie.
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable")
public touchbreakable(ent,breakable) { new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>-1) { entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-random_float(20.0,100.0)) if(entity_get_float(breakable,EV_FL_health)<0) { entity_set_int(breakable,EV_INT_deadflag,1) entity_set_float(breakable,EV_FL_nextthink,halflife_time()+0.001) } } }
Jakby co tyle kodu mam. Czekam na pomysly.
PS. za pomoca mojego m_eel wiem ze odejmuje hp - funkcja jest wywolywana na obiekcie.
R3X
31.01.2009
a jakby użyć szyby? bawiłem się VHE i np. użycie światła zmienia stan wł/wył, z func_breakable jest chyba podobnie - użyty jest niszczony
Abes Mapper
31.01.2009
Czyli że masz np.: func_button i target dajesz na szybe czyli jak func_breakable ma nazwe "szyba" to w target wpisujesz "szyba" i jak naciśniesz guzik to szyba pierdut
Miczu
31.01.2009
Abes_Ziomal, masz bodaj doswiadzczenie w robieniu map - naprawdę to tak dziala?
Miczu
31.01.2009
Juz sprawdzilem:
dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)To rozwala breakable, thx.