←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Fps

Zablokowany

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 26.11.2011

Siema! Mam problem związany z fpsami..
Mój sprzęt :
Karta graficzna : Nvidia GTX 550 Ti,
Procek : Amd phenom, 3,2ghz, 4 rdzenie..,
Ram : 6gb.
Każdy mi piszę, że powinienem mieć 1k fps, a jak nie, to przynajmniej 700 stałe..
I problem jest następujący : nie mam 500 fps, czasem nawet 333..
Mógłby mi ktoś pomóc, abym ogarnął chociaż te 500 fps?
Odpowiedz

  • +
  • -
ka.linux - zdjęcie ka.linux 27.11.2011

Wyłacz synchronizacje pionową:)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 28.11.2011

Zabawny jesteś..
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 29.11.2011

a na co ci 1000 fps ? jak już przy 200 występują spowolnienia stałe 100 fps jest ok
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 30.11.2011

Gram na dr.. Po to mi potrzebne.. Myślałem, że mi pomożecie, a nie.. pieprzycie się z tym..
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 30.11.2011

developer 1
Odpowiedz

  • +
  • -
ToRRent - zdjęcie ToRRent 30.11.2011

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

Może ci pomoże :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 30.11.2011

pokaż lepiej screena z ustawień 3D z panelu nvidii
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 02.12.2011

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
max_wallpuffs 5 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 5 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 5 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

Może ci pomoże :)

Dzięki, potem sprawdzę.


pokaż lepiej screena z ustawień 3D z panelu nvidii

http://imageshack.us...05/kartary.png/ http://imageshack.us...93/karta2z.png/
Użytkownik R3M1KS edytował ten post 02.12.2011 20:02
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 03.12.2011

podaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 03.12.2011

podaj, co masz w "trybie zarządzania energią" za opcję, a tymczasem spróbuj ustawić filtrowanie tekstur na Wysoka jakość, może i to przeczy logice, ale wiem, że pomoże ;)

Preferuj maksymalną wydajność
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 03.12.2011

tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 03.12.2011

tak jak pisałem:
1. zmien ustawienie filtrowania tekstur na 'wysoka jakość'
2. pokaż wszystkie opcje co kryje się pod 'trybem zarządzania energią'

http://imageshack.us...191/karta3.png/
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 03.12.2011

zmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 03.12.2011

zmień na adaptacyjny. i sprawdz ilość FPS w grze. Na pewno więcej FPS uzyskasz (grając na deathrunie, gdzie informacje w HUD nie są istotne) jak wstukasz komendę 'hud_draw 0', aby włączyć hud wklepujesz 'hud_draw 1'

Nie widzę różnicy :/
Użytkownik R3M1KS edytował ten post 03.12.2011 17:18
Odpowiedz

LaaGer - zdjęcie LaaGer 04.12.2011

Wyłącz synchronizacje pionowa w karcie graficznej a w cs wpisz w konsoli fps_max 999 fps_modem 999 m_filter 1 developer 1 i mozesz tez wpisac hud_draw 0 ale w tedy nie bd mial np celowniczka


Kompletnie piszac zamyslilem sie i napisalem zla wartosc m_filter a co do fps mi to zmniejsza lagi
Użytkownik LaaGer edytował ten post 04.12.2011 13:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 04.12.2011

m_filter 999


nie wiem, czy wiesz, ale m_filter przyjmuje tylko dwie wartości: '0' oraz '1' i służy do filtrowania ruchów myszy, a nie do zwiększenia ilości FPS.

pogorszy grafikę, ale może coś da:
gl_max_size 128
r_decals 1
mp_decals 1
r_mmx 1
cl_highmodels 0 
cl_shadows 0
net_graph 0
cl_showfps 1

net_graph pożera dużo FPS, więc używaj cl_showfps 1 zamiast tego
Hiroshima (04.12.2011 12:59):
BTW - ten temat przeczytaj: http://amxx.pl/topic...ajacy-duzo-fps/
Odpowiedz

  • +
  • -
glutex - zdjęcie glutex 04.12.2011

Po Twoim sprzęcie wnioskuję, że używasz Windows 7, a z praktyki wiem, że może on przysparzać wielu kłopotów z CS'em (Sam miałem problemy z FPS'ami). Początkowo pomógł mi program Game Booster który (po konfiguracji) może wyłączyć dość trochę niepotrzebnych usług przy graniu (m.in. Interfejs Aero), więc może coś Ci to pomoże. Mi osobiście zwiększył wydajność, ale i tak nie wystarczająco (ze średniej 30 FPS podniósł mi na około 45-50 - przy dobrym sprzęcie). Ostatecznie i tak byłem zmuszony do doinstalowania jako drugi system Windows'a XP i teraz mam ciągle 101 FPS (fps_max 101) - nie testowałem ile najwięcej wyciągnie, ale różnica jest znacząca. Szczerze nie wiem jak się mają systemy "wyższe" niż Windows XP co Counter'a, bo reguły chyba na to niema - niektórzy bez problemów grają na "siódemce", a inni nawet nie umieją CS'a odpalić. Pewne jest to, że twórcy Counter-Strike 1.6 nie brali pod uwagę systemów z wyższej półki niż XP. Kiedyś jeszcze czytałem aby tą grę uruchamiać w "trybie" zgodnym DirectX 8, więc możesz jeszcze spróbować dopisać parametr startowy do gry "-dxlevel 81" (DX 8.1), ale osobiście nie poczułem różnicy...
Użytkownik glutex edytował ten post 04.12.2011 14:00
Odpowiedz

  • +
  • -
R3M1KS - zdjęcie R3M1KS 04.12.2011

Dzięki wam wszystkim,
Hiroshima, nie wiele, ale coś pomógł ten cfg. - Dzięki :]
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 04.12.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany