Na deathrun staty i rank - zerowanie czasu...
speedkill
23.11.2011
Cześć,
Mam takie pytanie jak wyzerować czas w statach na dr'a
Chodzi mi oto że chce zrobić natyw który będzie zerował ten czas.
Która zmienna odpowiada za czas biegnącego ?
Z góry dziękuje
Mam takie pytanie jak wyzerować czas w statach na dr'a
Chodzi mi oto że chce zrobić natyw który będzie zerował ten czas.
Która zmienna odpowiada za czas biegnącego ?
Z góry dziękuje
Hiroshima
23.11.2011
zerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?
to może Ci pomóc:
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
to może Ci pomóc:
public plugin_natives(){ register_library("DeathrunStats"); register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1); } public _playerFinished(id){ fwFinished(id);
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
speedkill
23.11.2011
Chodzi mi oto żeby zaczynał liczyć od nowa z hamsandwich niezły pomysłzerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?
to może Ci pomóc:public plugin_natives(){ register_library("DeathrunStats"); register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1); } public _playerFinished(id){ fwFinished(id);
lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi
Ale chciałbym zrobić to bez spawna
tylko dowiedzieć się która zmienna posiada czas gracza który biegnie
Czemu nie spawna ?
Bo jak gracze mają vipy co rundę więc dostaną jeszcze raz to menu a mi właśnie chodzi żeby spawna nie było
Ale za ten pomysł masz +
Bo jak nikt nie pomoże to go użyje.
Ps.Masz xx sekund piszesz na say /zeruj i twój czas obecny wynosi 0
Edited by speedkill123, 23.11.2011 21:51.
Hiroshima
23.11.2011
no to jak na moje możesz spróbować wywołać to:
nie zapomnij tylko zaincludować biblioteki od tego pluginu
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){ gfStartRun[id] = get_gametime(); new iRet; ExecuteForward(gfwStarted, iRet, id); }
nie zapomnij tylko zaincludować biblioteki od tego pluginu
speedkill
23.11.2011
Hiroshima ,
Tak raczej nie zadziała
jak jest
Tak raczej nie zadziała
jak jest
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);a potem jest nadane na to id to raczej tak nie zadziała ogólnie chce się dowiedzieć tylko która zmienna jest odpowiedzialna za liczenie czasu gracza od spawnu