←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Na deathrun staty i rank - zerowanie czasu...

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 23.11.2011

Cześć,
Mam takie pytanie jak wyzerować czas w statach na dr'a
Chodzi mi oto że chce zrobić natyw który będzie zerował ten czas.
Która zmienna odpowiada za czas biegnącego :] ?
Z góry dziękuje :P
Quote

  • +
  • -
Hiroshima's Photo Hiroshima 23.11.2011

zerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?

to może Ci pomóc:
public plugin_natives(){
register_library("DeathrunStats");
register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1);
}
public _playerFinished(id){
fwFinished(id);

lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi ;>
Quote

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 23.11.2011

zerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?

to może Ci pomóc:

public plugin_natives(){
register_library("DeathrunStats");
register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1);
}
public _playerFinished(id){
fwFinished(id);

lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi ;>

Chodzi mi oto żeby zaczynał liczyć od nowa z hamsandwich niezły pomysł :]
Ale chciałbym zrobić to bez spawna
tylko dowiedzieć się która zmienna posiada czas gracza który biegnie ;)
Czemu nie spawna ?
Bo jak gracze mają vipy co rundę więc dostaną jeszcze raz to menu a mi właśnie chodzi żeby spawna nie było :P
Ale za ten pomysł masz +
Bo jak nikt nie pomoże to go użyje.
Ps.Masz xx sekund piszesz na say /zeruj i twój czas obecny wynosi 0
Edited by speedkill123, 23.11.2011 21:51.
Quote

  • +
  • -
Hiroshima's Photo Hiroshima 23.11.2011

no to jak na moje możesz spróbować wywołać to:



RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
gfStartRun[id] = get_gametime();

new iRet;
ExecuteForward(gfwStarted, iRet, id);
}

nie zapomnij tylko zaincludować biblioteki od tego pluginu ;)
Quote

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 23.11.2011

Hiroshima ,
Tak raczej nie zadziała ;)
jak jest
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);
a potem jest nadane na to id to raczej tak nie zadziała ogólnie chce się dowiedzieć tylko która zmienna jest odpowiedzialna za liczenie czasu gracza od spawnu :P
Quote