2 nekromanta ??
Cameron
30.01.2009
Czesc mam stworzona nowa postac i chce dac jej umiejetnosc ozywianai graczy zrobilem tak:
I mam teraz pytanie all dzial ale czy jak tak zrobie to czy na serwerze beda jakie bugi czy cos?? Jesli tak to czy jest jakis inny sposób?
public add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id) { if (player_class[attacker_id] == nowapostac) { if (get_user_health(id) - 10 <= 0) { set_user_health(id,random_num(1,3)) } else { set_user_health(id,get_user_health(id)-10) } } } do public Damage(id) dodaje add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id) do public CurWeapon(id) dodaje if(player_class[id] == nowapostac) g_haskit[id] = true no i jescze do public RoundStart(){ dodaje if(player_class[i] == nowapostac) g_haskit[i]=1 i do public select_class_menu(id, key) dodaje g_haskit[id] = 1
I mam teraz pytanie all dzial ale czy jak tak zrobie to czy na serwerze beda jakie bugi czy cos?? Jesli tak to czy jest jakis inny sposób?
Cameron
30.01.2009
chce miec na 2 posatci ozywianie graczy dlatego sie pytam czy nie bedze zadnych bugow
Miczu
30.01.2009
Ja dzialam jak compilator
o public Damage(id) dodaje add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id) do public CurWeapon(id) dodaje if(player_class[id] == nowapostac) g_haskit[id] = true no i jescze do public RoundStart(){ dodaje if(player_class[i] == nowapostac) g_haskit[i]=1 i do public select_class_menu(id, key) dodaje g_haskit[id] = 1to mi wywala blad z defunicji. Podaj rzeczywisty kod jaki chcesz uzyc, albo nie pytaj.