←  Bugi

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

2 nekromanta ??

  • +
  • -
Cameron - zdjęcie Cameron 30.01.2009

Czesc mam stworzona nowa postac i chce dac jej umiejetnosc ozywianai graczy zrobilem tak:

public add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id)
{
	if (player_class[attacker_id] == nowapostac)
	{
		if (get_user_health(id) - 10 <= 0)
		{
			set_user_health(id,random_num(1,3))
		}
		else
		{
			set_user_health(id,get_user_health(id)-10)
		}
	}
}


do public Damage(id) dodaje

add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id)

do public CurWeapon(id) dodaje

if(player_class[id] == nowapostac) g_haskit[id] = true

no i jescze do public RoundStart(){ dodaje

if(player_class[i] == nowapostac) g_haskit[i]=1

i do public select_class_menu(id, key)  dodaje

g_haskit[id] = 1

I mam teraz pytanie all dzial ale czy jak tak zrobie to czy na serwerze beda jakie bugi czy cos?? Jesli tak to czy jest jakis inny sposób?
Odpowiedz

  • +
  • -
why? - zdjęcie why? 30.01.2009

od tego jest nekromata ^^ po co grzebac ^^ ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Cameron - zdjęcie Cameron 30.01.2009

chce miec na 2 posatci ozywianie graczy dlatego sie pytam czy nie bedze zadnych bugow
Odpowiedz

  • +
  • -
why? - zdjęcie why? 30.01.2009

nie wiem musisz sprawdzic
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 30.01.2009

Ja dzialam jak compilator
o public Damage(id) dodaje 

add_bonus_nowapostac2(attacker_id,id) 

do public CurWeapon(id) dodaje 

if(player_class[id] == nowapostac) g_haskit[id] = true 

no i jescze do public RoundStart(){ dodaje 

if(player_class[i] == nowapostac) g_haskit[i]=1 

i do public select_class_menu(id, key)  dodaje 

g_haskit[id] = 1
to mi wywala blad z defunicji. Podaj rzeczywisty kod jaki chcesz uzyc, albo nie pytaj.
Odpowiedz