Jak usunąć klase broń
Gość_Sangre_* 21.11.2011
Witam chciałem zrobić klasę która miała by tylko nóż, jednak mimo podania broni 1>>CSW_KNIFE klasa dostaje broń od zależnie CT-USP,, T-GLOCK
jak to zrobić, co wpisać w kodzie, co zmienić w silniku gry?
jak to zrobić, co wpisać w kodzie, co zmienić w silniku gry?
Kaleka
21.11.2011
Dodaj w public plugin_init() {
Dodaj do public cod_class_enabled(id)
Na koniec .sma dodaj:
Nie testowane.
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
Dodaj do public cod_class_enabled(id)
Nowa_Runda()
Na koniec .sma dodaj:
public Nowa_Runda()
{
if(ma_klase[id]){
cod_take_weapon(id, CSW_USP); // zabiera graczowi m4a1
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
}
}
Nie testowane.
Gość_Sangre_* 21.11.2011
to mój kod a po dodaniu wyskakuje 10 błędów przy kompilacji
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Morderca"; new const opis[] = "Na nozu jest niewidzialny"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 55; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE new iWeapon = read_data(2) if(iWeapon == CSW_KNIFE) { set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8) } else { set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255) } return PLUGIN_CONTINUE; }