←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak usunąć klase broń

Gość_Sangre_* 21.11.2011

Witam chciałem zrobić klasę która miała by tylko nóż, jednak mimo podania broni 1>>CSW_KNIFE klasa dostaje broń od zależnie CT-USP,, T-GLOCK
jak to zrobić, co wpisać w kodzie, co zmienić w silniku gry?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 21.11.2011

Dodaj w public plugin_init() {
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 


Dodaj do public cod_class_enabled(id)
Nowa_Runda() 


Na koniec .sma dodaj:
public Nowa_Runda()
{
if(ma_klase[id]){
cod_take_weapon(id, CSW_USP); // zabiera graczowi m4a1
cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18)
}
}


Nie testowane.
Odpowiedz

Gość_Sangre_* 21.11.2011

to mój kod a po dodaniu wyskakuje 10 błędów przy kompilacji



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Morderca";
new const opis[] = "Na nozu jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33]

public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	    
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	    ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false
	    set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

public CurWeapon(id)
{
	    if(!ma_klase[id])
			    return PLUGIN_CONTINUE
	    
	    new iWeapon = read_data(2)
	    
	    if(iWeapon == CSW_KNIFE)
	    {
			    set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
	    }
	    else
	    {
			    set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
	    }
	    
	    return PLUGIN_CONTINUE;
	    
}
Odpowiedz