public SklepCoins_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= c_ibuprofen) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp); } if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 1: { if(kasa >= c_fenacetyna) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= c_tramal) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= c_amfetamina) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina); set_user_gravity(id, c_gravity); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= c_lotto) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 0: { new moneybonus = random_num(500,5000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 1: { new moneybonus = random_num(5000,16000); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus); cs_set_user_money(id, moneybonus); } case 2: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 3: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales!"); case 4: { new bonusxp = random_num(c_expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 5: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales losowy perk!"); } case 6: { new healthbonus = random_num(10,c_tramal); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 7: { new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen); set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus); } case 8: ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Niestety nic nie wygrales !"); case 9: { new xpbonus = random_num(75,c_expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } case 10: { cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Nic nie wygrales, ale monety sie zwrocily!"); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= c_doswiadczenie) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= c_ruletka) { cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles losowy perk!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } #if defined NAPRAWAPERKU case 7: { if(kasa >=c_naprawa) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+c_wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci perku!", c_wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Wytrzymalosc twojego perku wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id)); } cod_set_user_coins(id, kasa-c_naprawa); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x03Masz za malo monet!"); } #endif } return PLUGIN_CONTINUE; }
jak dopasować aby kupywało się takie rzeczy
format(tytul, 24, "\rSklep za \ykase"); formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r %i$", c_ibuhp, c_ibuprofen); formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt: \r %i$", c_fenhp, c_fenacetyna); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt: \r %i$", c_tramhp, c_tramal); formatex(per, 64, "Perk \r[ Dostajesz losowy perk] \yKoszt: \r %i$ ", c_amfetamina);
Poradzilem sobie temat do zamkniecia