ADMIN_LEVEL_
Kmf!p
18.11.2011
Dobry
mam pytanie : czy jest taka możliwość że plugin, by dał graczowi jeśli by spełnil warunek np. ADMIN_LEVEL_H. i jak by taka funkcja wyglądała
Użytkownik Kmf!p edytował ten post 18.11.2011 01:59
mam pytanie : czy jest taka możliwość że plugin, by dał graczowi jeśli by spełnil warunek np. ADMIN_LEVEL_H. i jak by taka funkcja wyglądała
Użytkownik Kmf!p edytował ten post 18.11.2011 01:59
Nakupenda.
18.11.2011
zależy czy adminów wpisujesz przez users.ini
@ edit:ahh zrozumiałem co innego, że dodaje komuś admina jak spełni warunek..
poniższe jest jak najbardziej prawidłowe
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 18.11.2011 22:09
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 18.11.2011 22:09
Najkon
18.11.2011
public spawn(id) { if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) { set_user_gravity(id, 0.5) } return PLUGIN_CONTINUE }Wydaje mi się że tak by wyglądała
Użytkownik Najkon edytował ten post 18.11.2011 19:20
Kmf!p
18.11.2011
najkon napisal:
public spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_user_gravity(id, 0.5)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
ale to jest że jak ktoś ma admin level h to dostaje grawitacje. a mi nie trzeba zeby dostac grawitacje tylko flage. np najlepszy gracz mapy dostaje flage ADMIN_LEVEL_H da sie tak zrobic?
public spawn(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_user_gravity(id, 0.5)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
ale to jest że jak ktoś ma admin level h to dostaje grawitacje. a mi nie trzeba zeby dostac grawitacje tylko flage. np najlepszy gracz mapy dostaje flage ADMIN_LEVEL_H da sie tak zrobic?
Kmf!p
19.11.2011
dokładnie to mi chodzi o taki kod że najlepszy gracz mapy dostaje vipa. a w tym pluginie co wyżej trzeba wpisywać /konkurs ?
Najkon
19.11.2011
Nie trzeba.
/konkurs odpowiada za funkcje :
czyli otworzenie motd z info
/konkurs odpowiada za funkcje :
public KonkursINFO(id){ show_motd(id,"konkurs.txt","KONKURS") }
czyli otworzenie motd z info
Kmf!p
21.11.2011
Musi byc jakos tak inaczej nie pojdzie: set_user_flags(index,flags=-1,id=0); jak to wypelnic?