Item jednorazowego użycia
Kendzior87
17.11.2011
Witam
na moim serwerze korzystam z wytrzymałości itemów dodanej według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...zymalosc-itemu/
Chciałbym wprowadzić kilka przedmiotów które po jednokrotnym użyciu zostają zniszczone.
Na przykład:
Dynamit który zabija wszystkich w zasięgu po użyciu item się niszczy
Pigułka z expem dodaje np 500 expa i po użyciu się niszczy
oraz chciałbym dodać taka funkcję do działka orbitalnego które dodałem do swego coda według poradnika forumowicza radim.
Nie wymagam stworzenia tych itemów, sam sobie z tym poradzę, proszę jedynie o wskazówki gdzie/jak dodać odpowiedni wpis aby item był jednorazowy.
Domyślam się ze wystarczy dodanie:
tylko że nie bardzo wiem gdzie.
Pozdrawiam
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 17.11.2011 16:12
na moim serwerze korzystam z wytrzymałości itemów dodanej według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...zymalosc-itemu/
Chciałbym wprowadzić kilka przedmiotów które po jednokrotnym użyciu zostają zniszczone.
Na przykład:
Dynamit który zabija wszystkich w zasięgu po użyciu item się niszczy
Pigułka z expem dodaje np 500 expa i po użyciu się niszczy
oraz chciałbym dodać taka funkcję do działka orbitalnego które dodałem do swego coda według poradnika forumowicza radim.
Nie wymagam stworzenia tych itemów, sam sobie z tym poradzę, proszę jedynie o wskazówki gdzie/jak dodać odpowiedni wpis aby item był jednorazowy.
Domyślam się ze wystarczy dodanie:
wytrzymalosc_itemu[id]-=100;
tylko że nie bardzo wiem gdzie.
Pozdrawiam
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 17.11.2011 16:12
oxys_bsnt
17.11.2011
Yyyy w sma itemu
Użytkownik oxys_bsnt edytował ten post 17.11.2011 16:28
Użytkownik oxys_bsnt edytował ten post 17.11.2011 16:28
Kendzior87
18.11.2011
no to nie bardzo pomogłeś w starym cod mod nie masz podziału na perki.
Kendzior87
19.11.2011
niestety, nie poradzę sobie z tym, próbowałem się wzorowac na tym http://amxx.pl/topic...yscy-maja-1-hp/ tu też jest zastosowany bool. Rozumiem że wtedy dopisywałbym poprostu: if informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || itd to każdy z nich miałby tylko 1 użycie przy zastosowaniu wytrzymalosc_itemu[id]-=100; ale ni jak mi nie wychodzi stworzenie tej funkcji.