←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dzwi na arcticu

  • +
  • -
Pozdrawiam's Photo Pozdrawiam 10.11.2011

Chciałbym plugin który usuwa tylko drzwi na arcticu .
Edited by Pozdrawiam, 11.11.2011 10:34.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 10.11.2011

podaj pełna nazwę mapy bo chyba nie jest to standardowa mapa
Quote

  • +
  • -
Pozdrawiam's Photo Pozdrawiam 11.11.2011

Dokładna nazwa mapki to deathrun_arctic.
Quote

mlekowita's Photo mlekowita 11.11.2011

Wiem tylko, że ten plugin nosi nazwę arctic.amxx ;>
Ale nie mogę go znaleźć :giggle:
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 11.11.2011

sprawdź
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	new szMap[64];
	
	get_mapname(szMap,charsmax( szMap ) );
	
	if(equal(szMap,"deathrun_arctic")){
		remove_entity_name("func_door");
		remove_entity_name("func_door_rotating");
	}
}
Quote

  • +
  • -
Pozdrawiam's Photo Pozdrawiam 15.11.2011

No niby usuwa drzwi na arcticu al nie nie tylko -.-
Usuwa wszystkie rzeczy tupu jakaś pochylnia, przeszkoda
Quote

  • +
  • -
Fili:P's Photo Fili:P 15.11.2011

Bo kod DarkGL usuwa wszystkie byty typu func_door i func_door_rotating, a z tego jest zbudowana większość pułapek dr.
Quote

  • +
  • -
Hiroshima's Photo Hiroshima 15.11.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new Float:gfSpawns[64][3], giSpawnsNum = 0;

new gcvarMaxDistance;

public plugin_init(){

gcvarMaxDistance = register_cvar("amx_push_maxdistance", "300.0");

new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "info_player_start"))){
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, gfSpawns[giSpawnsNum++]);
}
}

public plugin_cfg(){
setTrigPushSolid(SOLID_NOT);
}
public plugin_end(){
setTrigPushSolid(SOLID_TRIGGER);
}

public plugin_unpause(){
setTrigPushSolid(SOLID_NOT);
}
public plugin_pause(){
setTrigPushSolid(SOLID_TRIGGER);
}


is_on_spawn(ent, Float:fMaxDistance){
new Float:fMins[3], Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_absmin, fMins);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_absmax, fOrigin);

fOrigin[0] = (fOrigin[0]+fMins[0])/2;
fOrigin[1] = (fOrigin[1]+fMins[1])/2;
fOrigin[2] = (fOrigin[2]+fMins[2])/2;


for(new i=0;i<giSpawnsNum; i++){
if(get_distance_f(fOrigin, gfSpawns[i]) < fMaxDistance){
return 1;
}
}
return 0;
}
setTrigPushSolid(solid){
new Float:fDistance = get_pcvar_float(gcvarMaxDistance);

new ent = -1;
while((ent = find_ent_by_class(ent, "func_door_rotating"))){
if(is_on_spawn(ent, fDistance))
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, solid);
}


}


cvarem ustawiasz w jakim promieniu od respa ma usuwać ten byt (w unitach):

amx_push_maxdistance 300
Quote

  • +
  • -
Pozdrawiam's Photo Pozdrawiam 16.11.2011

niestety nie działa, skomplikowalem plik na amxx wszystko wrzuciłem do odpowiednich folderów do plugin.ini i do amxx.ini wrzuciłem tego cavara

amx_push_maxdistance 300


a więc czemu mi nie działa ?
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 17.11.2011

logi ? nie ma żadnych drzwi w promienu 300 unitów :F ?
Quote

Kolar`.'s Photo Kolar`. 17.11.2011

amx_push_maxdistance 300


Daj więcej unitów i zobacz czy usunie.
Quote