←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Grawitacja w klasach Cod MOD

Zablokowany

hateyou - zdjęcie hateyou 07.11.2011

Witam, zrobiłem pewną klasę którą autorytetem jest grawitacja. Grawitacja jest lecz na jedną pierwszą rundę po wyborze tej klasy (po rundzie już nie ma gravitacji - jest standard..)


Klasa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 1<
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa zostala stworzona przez http://www.zastrzel.com");
ma_klase[id] = true
set_pev(id, pev_gravity, 0.4)
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_pev(id, pev_gravity, 1.0)
}



Proszę o pomoc
Użytkownik hateyou edytował ten post 07.11.2011 18:09
Odpowiedz

  • +
  • -
pixel - zdjęcie pixel 07.11.2011

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[]   = "Lambyda";

new const opis[]	= "Ma zmniejszona grawitacje";

new const bronie	= 0;

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 12;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "zastrzel.com");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



}



public cod_class_enabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

ma_klase[id] = true;



}



public cod_class_disabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;



}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}

Użytkownik pixel edytował ten post 07.11.2011 19:01
Odpowiedz

hateyou - zdjęcie hateyou 07.11.2011

Dzięki, dzierga prawidłowo ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 08.11.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany