cześć wam mam problem mógł by mi ktoś wytłumaczyć jak zrobić żeby tylko 1 broń miała 1/2 z danej broni a reszta klas które wybiorę nie miała ? z góry dziękuje i proszę o pomoc w przerobieniu mi tej klasy na 1/2 ze scouta tylko
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Cyberszmit";
new const opis[] = "Posiada 1/2 ze scouta oraz autoBH";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Cyberszmit] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.11.2011 13:02
#2
Napisano 06.11.2011 13:20
no jest wszystko ok, o co ci chodzi ?
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#3
Napisano 06.11.2011 14:29
@klakier
Gdy ktoś robi klasę w generatorze dając więcej niż jedną broń i ustawiając 1/x na natychmiastowe zabicie przydziela ten dodatek do każdej posiadanej przez klasę broni
@autor;
naprawiona klasa:
cyberszmit.sma 2,29 KB 39 Ilość pobrań
cyberszmit.amxx
Gdy ktoś robi klasę w generatorze dając więcej niż jedną broń i ustawiając 1/x na natychmiastowe zabicie przydziela ten dodatek do każdej posiadanej przez klasę broni
@autor;
naprawiona klasa:
cyberszmit.sma 2,29 KB 39 Ilość pobrań
cyberszmit.amxx
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo
-new mega cod
-new mega diablo
#4
Napisano 06.11.2011 15:25
to nastepnym razem nie robcie w tych generatorach
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych