←  Ogólne

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

W czym zrobic model do cs

Zablokowany

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 05.11.2011

Z gory przepraszam ze to nie ten dzial ale tylko tu jest poddzail Pytania. A wiec jak w temacie w jakim programie mozna zrobic model do cs? Czy blender lub milkshape sie nada czy do tego jest potrzebny specjalny program?
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 05.11.2011

Blender + Milkshape = jedno z lepszych połączeń :) Wadą jest to że nie zrobisz w nich animacji i kości gdyż blender obsługuje tylko smd source. Najbardziej nadaje sie do tego 3D Studio Max ( 3ds max ) ale mało to on nie kosztuje :P
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 05.11.2011

Acha to animacji np machanie noza w blenderze ani w milkshape nie zrobie? hmm a wczym mozna oprocz 3ds max? sa jakies takie programy?

?i co wie ktos?
Użytkownik newax edytował ten post 08.11.2011 16:39
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 20.11.2011

to odkopie czy da sie w tym 3d max zrobic model taki zeby sie ruszal?? chodzo to to ze np ruch dloni taki jak bym zrobic czy da sie to na plik .mld? a i czy jest cos innegro niz 3d studio max?
Użytkownik newax edytował ten post 20.11.2011 19:40
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 20.11.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Counter-Strike Ogólne

Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 20.11.2011

Da sie, ale jak jestes poczatkuacy to sie nawet za to nie bierz ( lub rozpocznij od stalych modeli ). Dlaczego?

Model postaci - ok 55 animacji
Model broni - 3 modele, jeden statyczny, dwa po 9 sekwencjii
"Podrasowany" model mapy - 1-n animacjii

Do tego trzeba umiec oskryptowac plik qc.
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 21.11.2011

czyli nawet jezeli zrobie taki model i jego animacje to nie dam rady przelozyc tego na .mdl jezeli nie umiem skryptowac tych plikow qc?
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 21.11.2011

Jezeli bedziesz robil na podstawie modelu innej postaci i zachowasz "proporcje" to wystarczy skopiowac ( chyba ze kompilator ustala hitboxy po nazwach kosci w modelu to mozesz w ogole pominac te linjki ale nie jestem pewny ) linijki odpowiedzialne za controller'y i hitbox'y. Co do modelu broni mozesz skopiowac z innego modelu i powinno dzialac.
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 22.11.2011

aha dziekiuje za odpowiedz bo tak szukam po roznych forach i nic nei pisze.
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 23.11.2011

Ehh.. KLIK!
Użytkownik MarWit edytował ten post 23.11.2011 14:39
Odpowiedz

  • +
  • -
NewaX - zdjęcie NewaX 30.11.2011

no tylko ze wiekszosc z tych linkow to jest jak zmienic teksture w modelu a mi chodzi bardziej zeby byl jakis program i opisane jak w nim zrobic model ale i tak podziekowac bo link fajny:DD

o chyba znalazlem cos interesujacego czy to sie nada? LINK
MarWit (30.11.2011 18:19):
Tak, nada sie i do dobrze :P

Użytkownik newax edytował ten post 30.11.2011 15:53
Odpowiedz
Zablokowany