[ROZWIĄZANE] Perk na Przedmiot
Kronzu 05.11.2011
Witam. Bardzo proszę aby mi to ktoś zrobił QTM_CodMod bo ja nie wiem jak zrobić żeby zamiast Perk , Perk2 pisało Przedmiot , Przedmiot2
Klasa:
Doświadczenie:
Poziom:
Perk:
Perk2:
Zdrowie:
Żeby pisało tak
Klasa:
Doświadczenie:
Poziom:
Przedmiot:
Przedmiot2:
Zdrowie:
Plik sma: QTM_CodMod.sma 46,05 KB 14 Ilość pobrań
Użytkownik 21412124412 edytował ten post 05.11.2011 06:59
Klasa:
Doświadczenie:
Poziom:
Perk:
Perk2:
Zdrowie:
Żeby pisało tak
Klasa:
Doświadczenie:
Poziom:
Przedmiot:
Przedmiot2:
Zdrowie:
Plik sma: QTM_CodMod.sma 46,05 KB 14 Ilość pobrań
Użytkownik 21412124412 edytował ten post 05.11.2011 06:59
d0naciak
05.11.2011
Znajdź public PokazInformacje(id) i zamień go na :
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nPrzedmiot2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Przedmiot2 : %s]^n[Zdrowie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Na 5tyk
05.11.2011
Tam gdzie masz nazwe Perk to zmieniasz na Przedmiot i robisz to tak samo
radim
05.11.2011
Zmieniasz linijki tylko te w Cudzysłowiu ("") - perk na przedmiot i perk2 na przedmiot2
Goliath
05.11.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL