native register_event(const event[],const function[],const flags[],const cond[]="", ... );
to może mi ktoś wytłumaczyć jakie opcje ma parametr
const flags[]
Wiem, że gdzieś to widziałem lecz nie mogłem dzisiaj tego znaleźć.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.11.2011 22:35
native register_event(const event[],const function[],const flags[],const cond[]="", ... );
const flags[]
Napisano 04.11.2011 22:50
Flagi do eventow: "a" - Global Event - wysylany do all graczy (mozliwy jest brak mozliwosci podpiecia id do eventu np. DeathMsg) "b" - Event sent to a single target - do konkretnego gracza (zwiazany z pojedynczym graczem - demage) "c" - Send only once when repeated to other players - tylko raz gdy jest powtarzany u innych graczy. "d" - Only if sent to a dead player - tylko u martwych graczy "e" - Only if sent to an alive player - tylko u zywych graczy ( przed wersja 1.80 jest bug, wiec i tak wypada sprawdzac is_user_alive(id) )
Napisano 04.11.2011 22:54
Napisano 05.11.2011 00:47
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych