←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Przeróbka CoD'a

  • +
  • -
Vandalier88's Photo Vandalier88 04.11.2011

Witam. Z góry mówię że nie chcę gotowca, tylko chcę żeby mnie ktoś nakierował jak to mniej więcej wykonać na jakiej zasadzie.

A tak w ogóle to mam pytanie: jak działa w wytrzymałość i jakie są przeliczniki?
Gdzie najlepiej zacząć się uczyć AMXX'a? Ale chodzi mi o konkrety - jak zaczynać skrypty, jak formułować warunki, definiować zmienne itd.

A teraz konkretnie:


Jak zrobić żeby żadna klasa nie dostawała pistoletu na start (USP dla CT i Glock dla T).

Jak zrobić żeby nie dało się bić z prawego, tylko lewy?
Potrzebne mi to bo chciałem zrobić tak że każda klasa ma jakiegoś skilla którego może użyć prawym, i wszyscy leją się tylko na noże. Oczywiście każda klasa miała by inny model i ogólnie z mojej perspektywy wyglądało by to bardzo ciekawie.

Jak ustawiać statystyki w perkach? Życie i prędkość wiem jak zmieniać, ale nie wiem jak dodawać inteligencję i wytrzymałość.

Jak edytować sprajty? (mam na myśli pliczki z rozszerzeniem .spr)

Z góry dziękuję za jakąkolwiek okazaną pomoc.
Quote

  • +
  • -
A może sma?'s Photo A może sma? 04.11.2011

1.
Znajdź i usuń.
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},

Linijkę niżej dopisz new na początku.
Znajdź i usuń
 bronie_druzyny[team] |

3. Masz natywy przecież :D
cod_set_user_bonus_health
cod_set_user_bonus_intelligence
cod_set_user_bonus_trim
cod_set_user_bonus_stamina

4. Potrzebujesz czegoś na styl Sprite Explorer i jakiegoś programu graficznego :D
Quote

  • +
  • -
Vandalier88's Photo Vandalier88 05.11.2011

Dzięki zią :D, właśnie nie wiedziałem jak jest wytrzymałość i inteligencja :D bo HP to wiedziałem że health, trim też gdzieś tam było :D wielkie THX ^^ i plas of kors
Quote