Zrobiłem 4 klasy postaci przez generator klas. Okazało się że, crash'ują serwer. Postanowiłem zrobić je sam. Więc szukałem odpowiednich kodów do tego . (np. podwójny skok etc.)
Co się okazało?
Lipa ;/
Klasa KokS - premium działa, ale nie tak jak trzeba.. Nie wiem skąd ma taką grawitacje, a reszta klas nie działa ;o.
Kody są z neta i przypuszczam że, błędne ;(
Tutaj proszę 4 plik .sma .. Każdy każdej postaci .
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
new const nazwa[] = "[Premium] KokS";
new const opis[] = "Posiada Auto BH, podwójny skok, 2freeze";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = -50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = -30;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
set_task(253.0,"wyswietl",_,_,_,"b") // 120 - 2 minuty
register_forward(FM_CmdStart, "client_PreThink");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[KokS] Zapraszam do kupna tej klasy gg: 31498836.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public wyswietl(id)
(
client_print(0,print_chat,"Klasa Farciarz zostala stworzona przez ProX|ma.")
)
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}[
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Kozak";
new const opis[] = "Jest prawie niewidzialny (40). Nie można go zabić Headshoot'em.";
new const bronie = 1<<CSW_VESTHELM;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = -60;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Farciarz)";
new const opis[] = "Ma podwójny skok oraz trzy freeze.";
new const bronie = 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = -40;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = -20;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init(id) {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
set_task(253.0,"wyswietl",_,_,_,"b") // 120 - 2 minuty
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
public wyswietl(id)
(
client_print(0,print_chat,"Klasa Farciarz zostala stworzona przez ProX|ma.")
)
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground
new const nazwa[] = "Deathrunowiec";
new const opis[] = "Posiada glock'a, Freeze i auto bh.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_GLOCK18);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Chciałbym, aby te klasy posiadały to co jest w ich opisie (patrz .sma) oraz to samo co posiadają w statach (patrz .sma)..
Za każdą próbę podjęcia pomocy/ za każdą pomoc będę ogromnie wdzięczny (dam oczywiście +)
Mógłby ktoś to poprawić, albo powiedzieć co jest źle ? :F
Z góry dziękuję & Pozdrawiam .