Więc tak pisze plugin na menu admina ale utkłem w 1 punkcie ;d
Jak zrobić w menu:
że jeżeli np mp_frendlyfire jest na 1 to pokazuje nam w menu jako 1 pozycje Wylacz FF, a jeśli FF jest na 0 to pokazuje Wlacz FF
myśle że ktoś mi pomoże to zrobić
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o Pomoc
Temat rozp. Misiaczek ;c, 25.01.2009 19:43
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.01.2009 19:43
#2
Napisano 25.01.2009 19:45
Dynamiczny tekst w menu, to raczej trzeba uzyc starego, bardziej elastycznego menu...
Jaki masz kod?
Jaki masz kod?
#3
Napisano 25.01.2009 19:49
Miczu o to SMA:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define komenda 1 new g_cmds[komenda][30]= { "menu" } public plugin_init() { register_plugin("Menu Administratora","1.1","Jumper & Mis") for(new i=0;i<komenda;i++) { new cmd[32]; register_clcmd(g_cmds[i],"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say /%s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say %s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say_team /%s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say_team %s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); } } public menu_admina(id) { new menu = menu_create("Menu Admina:", "menu_handler") menu_additem(menu, "Wlacz AllTalk", "1", 0) menu_additem(menu, "Wylacz AllTalk", "2", 0) menu_additem(menu, "Wlacz FrendlyFire", "3", 0) menu_additem(menu, "Wylacz FrendlyFire ", "4", 0) menu_additem(menu, "Czas Mapy: 20 min", "5", 0) menu_additem(menu, "Czas Mapy: 25 min", "6", 0) menu_additem(menu, "Czas Mapy: 30 min", "7", 0) menu_additem(menu, "Restart Gry", "8", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[10], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,9, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { server_cmd("sv_alltalk 1") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { server_cmd("sv_alltalk 0") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { server_cmd("mp_friendlyfire 1") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4: { server_cmd("mp_friendlyfire 0") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5: { server_cmd("mp_timelimit 20") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6: { server_cmd("mp_timelimit 25") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 7: { server_cmd("mp_timelimit 30") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 8: { server_cmd("sv_restart 1") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
#4
Napisano 25.01.2009 20:00
menu_additem ( menu, const name[], const command[], paccess=0, callback=-1 )
Hmm.... czemu paccess robi u ciebie za informacjie o klawiszu? Tam chyba jest zapisana flaga ktora trzeba miec by uzyc przycisku
Hmm.... czemu paccess robi u ciebie za informacjie o klawiszu? Tam chyba jest zapisana flaga ktora trzeba miec by uzyc przycisku
#6
Napisano 26.01.2009 16:36
Mniej lub bardziej...
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define komenda 1 new g_cmds[komenda][30]= { "menu" } public plugin_init() { register_plugin("Menu Administratora","1.1","Jumper & Mis") for(new i=0;i<komenda;i++) { new cmd[32]; register_clcmd(g_cmds[i],"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say /%s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say %s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say_team /%s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); formatex(cmd,31,"say_team %s",g_cmds[i]); register_clcmd(cmd,"menu_admina", ADMIN_IMMUNITY); } } public menu_admina(id) { new menu = menu_create("Menu Admina:", "menu_handler") if(get_cvar_num("sv_alltalk")==0) menu_additem(menu, "Wlacz AllTalk", "0", 0) else menu_additem(menu, "wyłącz AllTalk", "0", 0) if(get_cvar_num("mp_friendlyfire")==0) menu_additem(menu, "Wlacz FrendlyFire", "0", 0) else menu_additem(menu, "wyłącz FrendlyFire ", "0", 0) menu_additem(menu, "Czas Mapy: 20 min", "0", 0) menu_additem(menu, "Czas Mapy: 25 min", "0", 0) menu_additem(menu, "Czas Mapy: 30 min", "0", 0) menu_additem(menu, "Restart Gry", "0", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { return PLUGIN_HANDLED } new data[10], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,9, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { set_cvar_num ("sv_alltalk", get_cvar_num("sv_alltalk")?0:1) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { set_cvar_num ("mp_friendlyfire",get_cvar_num("mp_friendlyfire")?0:1 ) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { server_cmd("mp_timelimit 20") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4: { server_cmd("mp_timelimit 25") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 5: { server_cmd("mp_timelimit 30") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 6: { server_cmd("sv_restart 1") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych