Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

[ROZWIĄZANE] Łom na JailBreak, "bugowanie dmg"


  • This topic is locked This topic is locked
3 replies to this topic

#1 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Posted 01.11.2011 22:41

Witam.
Mam w kodzie JB taki oto kod dla łomu:
 if(get_pcvar_num(cvar_crowbar)) {
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && attacker == crowbaruser) {
damage *= 5.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
}

Problem tkwi w tym, iż gdy posiadam łom, zadaję więcej obrażeń nie tylko z niego, ale też z granatów i innych broni. Jak mogę ten kod poprawić tak, by damage powiększany przez ten kod był tylko dla łomu, nie innych broni?
Z góry dziękuję za pomoc. :)

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Posted 01.11.2011 23:04

Sprawdź


if(get_pcvar_num(cvar_crowbar))
{
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && attacker == crowbaruser && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
damage *= 5.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Redux

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Posted 02.11.2011 22:54

Sprawdź


if(get_pcvar_num(cvar_crowbar))
{
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && attacker == crowbaruser && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
damage *= 5.0
SetHamParamFloat(4, damage)
return HAM_HANDLED;
}
}

Skompilował się poprawnie, jutro postaram się stwierdzić, czy bug został naprawiony. Dzięki. :)

Wszystko działa, dzięki jeszcze raz.
Do zamknięcia. :)

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,559
Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 02.11.2011 22:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users