Bag + Totem Leczacy = SPAAAAM
kavi76
08.11.2011
Bag + Totem Leczacy = SPAAAAM
mógłbyś bardziej przybliżyć ten temat bo jakoś zabardzo nie wiem o co b
mógłbyś bardziej przybliżyć ten temat bo jakoś zabardzo nie wiem o co b
NiFreZ
08.11.2011
A więc , jeżeli klasa Nerkomanta ma na start totem leczący oraz dostanie item który posiada coś do użycia na E to może spamować Totemami
Stachuu :D ??
09.11.2011
wszystko zwiazane jest z used_item
1 item ustawia na true a 2 na false i można tak w nieskończoność
wywal to aby te itemy mógłby byc łączone lub zrób to na innej zmiennej
1 item ustawia na true a 2 na false i można tak w nieskończoność
wywal to aby te itemy mógłby byc łączone lub zrób to na innej zmiennej
NiFreZ
09.11.2011
-.- ... gdybym wiedział dokłądnie ocb itp to bym nie pytał na forum tak..
Stachuu :D ??
09.11.2011
pacz
kod z totemu widac ze jak used_item = false stawia totem
po postawieniu totemu used_item = true
teraz inny kod
to kod od pancerza 50%
jesli used_item = true zamienia na false tym samym daje stawiac totem
public item_totemheal(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true
kod z totemu widac ze jak used_item = false stawia totem
po postawieniu totemu used_item = true
teraz inny kod
public item_money_shield(id) { if (used_item[id]) { RemoveFlag(id,Flag_Moneyshield) used_item[id] = false }
to kod od pancerza 50%
jesli used_item = true zamienia na false tym samym daje stawiac totem
NiFreZ
09.11.2011
To wiem , ale jak temu zaradzić
a juz wiem , dzięki
Użytkownik NiFreZ edytował ten post 09.11.2011 20:15
a juz wiem , dzięki
Użytkownik NiFreZ edytował ten post 09.11.2011 20:15