Ogólną wiedzę na temat PAWN i ANSI C mam, ale jakoś mi nie wychodzi Mianowicie, mam plugin, którego kod przedstawiam poniżej:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#define ADMIN_FLAG_X (1<<23)
new const VERSION[] = "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("HP za Zabicie", VERSION, "Muzzi");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2);
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
if(is_user_alive(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
new health = get_user_health(kid), dodaj = hs ? 20 : 15, limit = 100;
set_user_health(kid, health+dodaj > limit ? limit : health+dodaj);
Display_Fade(kid,2600,2600,0,0,255,0,15)
}
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id )
write_short( duration ) // Duration of fadeout
write_short( holdtime ) // Hold time of color
write_short( fadetype ) // Fade type
write_byte ( red ) // Red
write_byte ( green ) // Green
write_byte ( blue ) // Blue
write_byte ( alpha ) // Alpha
message_end()
}
Plugin ten powoduje dodanie HP graczowi, który zabił. Chcę jednak, by działał tylko na fladze "x". Wiem, co trzeba zrobić, by dodać taką zależność, ale niekoniecznie mi chce to działać. Proszę więc Was o wstawienie tych kilku linijek do kodu (jak widać deklaracja flagi "x" jest już wklejona).
Pozdrawiam