#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define czas 12 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public play_sound(id,sound[]) { if(id!=0 && !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED if(containi(sound,".wav")>0) client_cmd(id,"spk %s",sound) else if(containi(sound,".mp3")>0) client_cmd(id,"mp3 play %s",sound) return PLUGIN_CONTINUE } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { play_sound(0,"bomba.mp3") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("bomba.mp3") }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Bomba w mp3
#1
Napisano 25.01.2009 12:47
#2
Napisano 25.01.2009 12:49
play_sound(0,"sound/bomba.mp3")
#3
Napisano 25.01.2009 13:21
#4
Napisano 25.01.2009 14:12
[ Dodano: 25-01-2009, 14:13 ]
Jeśli teraz nie będzie działać problem jest z dźwiękiem mp3
Załączone pliki
#5
Napisano 25.01.2009 18:24
client_cmd("mp3 stop");
client_cmd(0, "mp3 stop");
Ale i tak nie działa
#6
Napisano 25.01.2009 18:28
new sound[]="sound/bomba.mp3"
precache_generic(sound)
play_sound(0,sound)
To powinno zabezpieczyc przed niedociagnieciami w adresie (pisalem z pamieci moze byc literowka, nalezy zamienic w odpowienich miejscach).
#7
Napisano 25.01.2009 18:45
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define czas 12 new sound[]="sound/bomba.mp3" new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public play_sound(id,sound[]) { if(id!=0 && !is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED if(containi(sound,".wav")>0) client_cmd(id,"spk %s",sound) else if(containi(sound,".mp3")>0) client_cmd(id,"mp3 play %s",sound) return PLUGIN_CONTINUE } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { play_sound(0,sound) } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_generic(sound) }
#8
Napisano 26.01.2009 09:28
- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/
- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/
#9
Napisano 26.01.2009 11:02
Nie wiem czy poznałeś, ale to nie jest kawałek Twojego kodu; przeoczyłem to przy optymalizacji jak to zmienisz kod będzie gotowy i działający; problem pewnie w położeniu dźwięku. Poprawiłem w nim ścieżkę i wyświetlanie napisu z ilością sekund do eksplozji i działa. Gdzie wrzuciłeś bomba.mp3?Blad był tu:
client_cmd("mp3 stop");client_cmd(0, "mp3 stop");
Ale i tak nie działa
#10
Napisano 26.01.2009 12:03
przekompilowałes to w ogole?
podczas kompilacji powinien ci amxxpc.exe>>compiler.exe wyswietlkic bledy jak jakies są.... nie?
#11
Napisano 26.01.2009 12:25
rS
Na nazwe nutki nie zwracaj uwagi tutaj jest taka wcześniej podawałem inna
http://www.speedysha.../602524255.html
Nie wiem czy poznałeś, ale to nie jest kawałek Twojego koduA kto powiedział że to mój kod ? ;>
Muzykę dawałem sound i do misc zmieniałem ścieżkę dźwięku i tak nie działało
#12
Napisano 26.01.2009 15:56
Plik bomba_explode.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na koncu: bomba_explode.amxx
Plik dzwiękowy Bomba wrzucamy do cstrike/sound/misc
działa w 100% jezeli chcesz sobie podmienic muzykę musisz swoją muzyczkę zamienic na wav bo twoja to mp3 i tyle tylko nie zapomnij jej tak samo nazwac
Załączone pliki
#13
Napisano 26.01.2009 17:23
[b]Plik bomba_explode.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
PO co wrzucać sma to jest plik do edycji pluginu.
A gdzie załącznik?
#14
Napisano 26.01.2009 17:27
załącznik dodany
#15
Napisano 26.01.2009 17:54
#16
Napisano 27.01.2009 13:27
Lelek919, i jak działa?
//koniec offtop czy trzeba sma czy nie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych