Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba w mp3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lelek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 25.01.2009 12:47

Skorzystałem z tej funkcji co jest na forum i nie działa :(

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define czas 12


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public play_sound(id,sound[])

{
		if(id!=0 && !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED
   
		if(containi(sound,".wav")>0)
		client_cmd(id,"spk %s",sound)
		else if(containi(sound,".mp3")>0)
		client_cmd(id,"mp3 play %s",sound)
   
		return PLUGIN_CONTINUE
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
play_sound(0,"bomba.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("bomba.mp3")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.01.2009 12:49

play_sound(0,"sound/bomba.mp3")

  • +
  • -
  • 0

#3 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 25.01.2009 13:21

Niestety nie działa
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.01.2009 14:12

Trzymaj

[ Dodano: 25-01-2009, 14:13 ]
Jeśli teraz nie będzie działać problem jest z dźwiękiem mp3

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 25.01.2009 18:24

Blad był tu:
client_cmd("mp3 stop");

client_cmd(0, "mp3 stop");

Ale i tak nie działa
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.01.2009 18:28

To moze cos takiego

new sound[]="sound/bomba.mp3"
precache_generic(sound)
play_sound(0,sound)

To powinno zabezpieczyc przed niedociagnieciami w adresie (pisalem z pamieci moze byc literowka, nalezy zamienic w odpowienich miejscach).
  • +
  • -
  • 0

#7 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 25.01.2009 18:45

Niestety :( ja już nie wiem

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define czas 12

new sound[]="sound/bomba.mp3" 

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public play_sound(id,sound[])

{
		if(id!=0 && !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED
   
		if(containi(sound,".wav")>0)
		client_cmd(id,"spk %s",sound)
		else if(containi(sound,".mp3")>0)
		client_cmd(id,"mp3 play %s",sound)
   
		return PLUGIN_CONTINUE
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
play_sound(0,sound)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_generic(sound) 
}


  • +
  • -
  • 0

#8 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.01.2009 09:28

Lelek919, chodzi ci o to , że przed wybuchem bomby leci muzyka? w mp3? jeżeli tak wyśle dobry gotowy plugin tylko daj muzykę jaką chcesz.
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.01.2009 11:02

Blad był tu:

client_cmd("mp3 stop");

client_cmd(0, "mp3 stop");

Ale i tak nie działa

Nie wiem czy poznałeś, ale to nie jest kawałek Twojego kodu; przeoczyłem to przy optymalizacji ;P jak to zmienisz kod będzie gotowy i działający; problem pewnie w położeniu dźwięku. Poprawiłem w nim ścieżkę i wyświetlanie napisu z ilością sekund do eksplozji i działa. Gdzie wrzuciłeś bomba.mp3?
  • +
  • -
  • 0

#10 WHineye

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:83
  • GG:
  • Lokalizacja:w-wa
Offline

Napisano 26.01.2009 12:03

A ja tak zarzuce pytanie z innej beczki:

przekompilowałes to w ogole? :lol:

podczas kompilacji powinien ci amxxpc.exe>>compiler.exe wyswietlkic bledy jak jakies są.... nie?
  • +
  • -
  • 0

#11 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 26.01.2009 12:25

Nie nie przekopilowalem zapomniałem na śmierć.... zal O:)


rS
Na nazwe nutki nie zwracaj uwagi tutaj jest taka wcześniej podawałem inna
http://www.speedysha.../602524255.html


Nie wiem czy poznałeś, ale to nie jest kawałek Twojego kodu
A kto powiedział że to mój kod ? ;>

Muzykę dawałem sound i do misc zmieniałem ścieżkę dźwięku i tak nie działało
  • +
  • -
  • 0

#12 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.01.2009 15:56

Plik bomba_explode.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik bomba_explode.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Edytujemy plugins.ini i dopisujemy na koncu: bomba_explode.amxx
Plik dzwiękowy Bomba wrzucamy do cstrike/sound/misc

działa w 100% jezeli chcesz sobie podmienic muzykę musisz swoją muzyczkę zamienic na wav bo twoja to mp3 i tyle tylko nie zapomnij jej tak samo nazwac ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 26.01.2009 17:23


[b]Plik bomba_explode.sma
wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting


PO co wrzucać sma to jest plik do edycji pluginu.


A gdzie załącznik?
  • +
  • -
  • 0

#14 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.01.2009 17:27

wes człowieku mnie nie rozwalaj sma ma byc :lol:

załącznik dodany
  • +
  • -
  • 0

#15 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 26.01.2009 17:54

rS, sma nie jest obowiązkowy.... wystarczy .amxx
  • +
  • -
  • 0

#16 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.01.2009 13:27

ale niektóre pluginy nie działają bez sma więc wiesz xP

Lelek919, i jak działa?



//koniec offtop czy trzeba sma czy nie...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych