Jak osłabić kusze ?
Pif-Paf
24.01.2009
Przepraszam cię Miczu i Gutek, że tak przerabiam wasz mod. Potrzebuje linijeczki z pliku sma, która osłabi tą "ukochaną kusze przez graczy" .
sarek
24.01.2009
ustawiony diablo_arrow na 30 a po mimo tego belt=frag.
trzeba zmienic w sma? czy cvar odpowiedni wystarczy?
trzeba zmienic w sma? czy cvar odpowiedni wystarczy?
Ooze
24.01.2009
wystarczy cvar... ale widocznie jakos jest to przeliczane... to juz miczu czy gutek musi ci powiedziec jak...
sarek
24.01.2009
w poprzednim temacie jest o zmianie linijki
if((bowdelay[id] + 4.75 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Miczu
25.01.2009
Hmm...
Jesli ktos ma duzo inteligencji to skladowa cvara ma jakby maly wplyw
----------------
Srednie dmg 'wydzielane' () przez kusze w czasie 5sekund w funkcji inteligencji
A cvar domyslny (120dmg)
Musze popracowac nad balansem
~8014: new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3
Jesli ktos ma duzo inteligencji to skladowa cvara ma jakby maly wplyw
----------------
Srednie dmg 'wydzielane' () przez kusze w czasie 5sekund w funkcji inteligencji
A cvar domyslny (120dmg)
Musze popracowac nad balansem
Pif-Paf
25.01.2009
Miczu to do roboty !
@Sarek ta linijka odpowiada za szybkość strzelania beltów, a nie na ich dmg.
@Sarek ta linijka odpowiada za szybkość strzelania beltów, a nie na ich dmg.
sarek
25.01.2009
z tego co Miczu napisałeś wystarczy zmienić mnożnik ? z 3 na 1, wtedy zmniejszy to obrażenia