←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak osłabić kusze ?

Zablokowany

  • +
  • -
Pif-Paf - zdjęcie Pif-Paf 24.01.2009

Przepraszam cię Miczu i Gutek, że tak przerabiam wasz mod. Potrzebuje linijeczki z pliku sma, która osłabi tą "ukochaną kusze przez graczy" .
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 24.01.2009

cvary do kuszy (dmg(120) i speed(1500) )

diablo_arrow
diablo_arrow_speed
Odpowiedz

  • +
  • -
sarek - zdjęcie sarek 24.01.2009

ustawiony diablo_arrow na 30 a po mimo tego belt=frag.

trzeba zmienic w sma? czy cvar odpowiedni wystarczy?
Odpowiedz

  • +
  • -
Ooze - zdjęcie Ooze 24.01.2009

wystarczy cvar... ale widocznie jakos jest to przeliczane... to juz miczu czy gutek musi ci powiedziec jak...
Odpowiedz

  • +
  • -
sarek - zdjęcie sarek 24.01.2009

w poprzednim temacie jest o zmianie linijki

			if((bowdelay[id] + 4.75 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 25.01.2009

Hmm...

~8014:   new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3

Jesli ktos ma duzo inteligencji to skladowa cvara ma jakby maly wplyw xD

----------------
Srednie dmg 'wydzielane' (xD) przez kusze w czasie 5sekund w funkcji inteligencji xD

A cvar domyslny (120dmg)

Posted Image

Musze popracowac nad balansem O:)
Odpowiedz

  • +
  • -
Pif-Paf - zdjęcie Pif-Paf 25.01.2009

Miczu to do roboty ! :P

@Sarek ta linijka odpowiada za szybkość strzelania beltów, a nie na ich dmg.
Odpowiedz

  • +
  • -
sarek - zdjęcie sarek 25.01.2009

z tego co Miczu napisałeś wystarczy zmienić mnożnik ? z 3 na 1, wtedy zmniejszy to obrażenia
Odpowiedz
Zablokowany