CoD Knife v1.0 by d0n tHe Pr0oo
d0naciak
28.10.2011
CoD Knife by d0n tHe Pr0oo
ChangeLog
v1.0 cod_knife.rar 4,75 KB 181 Ilość pobrań
v1.1 cod_knifev1.1.rar 4,54 KB 152 Ilość pobrań
v1.2 cod_knifev1.2.rar 4,63 KB 148 Ilość pobrań
v1.3 cod_knifev1.3.rar 5,91 KB 376 Ilość pobrań
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 29.10.2011 22:01
Pomyslalem, wiec zrobilem, oto cod knife, ktory umozliwia wybranie jednego z czterech nozy :
Noz Inteligncji [+15 Inteligencji]
Noz Witalnosci [+15 Witalnosci]
Noz Kondycji [+15 Kondycji]
Noz Wytrzymalosci [+15 Wytrzymalosci]
Od razu mówieże pomógł mi forumowicz radim
Wersja ta może posiadac bugi, lecz gdy znajde czas to zapobiegne nim
ChangeLog
v1.0 Wydanie pluginu
v1.1 Usunięcie zbędnego kodu
v1.2 Usuniecie bugow (nie testowane)
v1.3 Usunięcie bugow (także nie testowane, poprostu nie mam jak)
say /codknife
Zawartosc modele.rar wrzucamy do cstrike/models
Wszelkie pliki *.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Wszelkie pliki *.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
W nowej linijce pliku plugins-codmod.ini dopisujemy cod_knife.amxx
engine
v1.0 cod_knife.rar 4,75 KB 181 Ilość pobrań
v1.1 cod_knifev1.1.rar 4,54 KB 152 Ilość pobrań
v1.2 cod_knifev1.2.rar 4,63 KB 148 Ilość pobrań
v1.3 cod_knifev1.3.rar 5,91 KB 376 Ilość pobrań
Modele można pobrac tutaj:
http://www.przeklej.pl/plik/modele-rar-0033lv76rbq4
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 29.10.2011 22:01
sharkowy
28.10.2011
Po co w każdym case dodajesz:
??
Wystarczy na samym końcu funkcji.
menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED;
??
Wystarczy na samym końcu funkcji.
Misiaczek ;c
29.10.2011
public WybierzNoz(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new bron = find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)
switch(key)
{
case 1:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_int.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_int.mdl")
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+15);
}
case 2:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_wital.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_wital.mdl")
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+15);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_kond.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_kond.mdl")
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+15);
}
case 4:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_wytrz.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_wytrz.mdl")
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+15);
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
masz, nie wiem po co w każdym case było
find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)
i
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
+ przypuszczam ze przy zmianie broni na inna niz noza i potem powrot spodowuje utrate wlasciwosci + niepowrocenie ich
d0naciak
29.10.2011
Jest to przerobione menu, a moja wiedza nie pozwala na ulepszenie pluga Zara zrobie MisieQ tak jak mówisz
radim
29.10.2011
Z tego co widziałem w sma, nie traci się właściwości. Co z kolei idzie łatwe nabijanie punktów.przypuszczam ze przy zmianie broni na inna niz noza i potem powrot spodowuje utrate wlasciwosci + niepowrocenie ich
Szakal_ 30.10.2011
Moim zdaniem te noże są zbędne no ale jeśli coś takiego zrobiłeś to + dla Cb
d0naciak
30.10.2011
Wiesz, ja mam coda, i u mnie jest /knife (to podstawowe, co daje speeda, grawitke. szykosc i cos tam jeszcze) i muszę przyznac że ciężko było mi wyłączyc ten plugin
Mordek
10.11.2011
Modele pobrane, plugin pobrany wklejony dopisane do plugins_codmod oraz do plugins.ini nietstety komenda działa ale modele i dodanie statów już nie ;/
d0naciak
10.11.2011
Wiem, bo testowałem, ale już wiem czemu nie działa (chyba) oczywiście wersje finalną wydam w niedziele (mam nadzieje)
Mordek
11.11.2011
Jeżeli możesz dodaj jeszcze nóż grawitacji (+50 do grawitki) oraz nóż Ataku (wymyśl jakoś nazwę +10 obrażen)