←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
CoD Knife v1.0 by d0n tHe Pr0oo

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 28.10.2011

CoD Knife by d0n tHe Pr0oo
Dołączona grafika
Pomyslalem, wiec zrobilem, oto cod knife, ktory umozliwia wybranie jednego z czterech nozy :

Noz Inteligncji [+15 Inteligencji]
Noz Witalnosci [+15 Witalnosci]
Noz Kondycji [+15 Kondycji]
Noz Wytrzymalosci [+15 Wytrzymalosci]

Od razu mówieże pomógł mi forumowicz radim
Wersja ta może posiadac bugi, lecz gdy znajde czas to zapobiegne nim


ChangeLog
v1.0 Wydanie pluginu
v1.1 Usunięcie zbędnego kodu
v1.2 Usuniecie bugow (nie testowane)
v1.3 Usunięcie bugow (także nie testowane, poprostu nie mam jak)

Dołączona grafika
say /codknife


Dołączona grafika
Zawartosc modele.rar wrzucamy do cstrike/models
Wszelkie pliki *.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Wszelkie pliki *.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
W nowej linijce pliku plugins-codmod.ini dopisujemy cod_knife.amxx


Dołączona grafika
engine


Dołączona grafika

v1.0 Załączony plik  cod_knife.rar   4,75 KB   181 Ilość pobrań
v1.1 Załączony plik  cod_knifev1.1.rar   4,54 KB   152 Ilość pobrań
v1.2 Załączony plik  cod_knifev1.2.rar   4,63 KB   148 Ilość pobrań
v1.3 Załączony plik  cod_knifev1.3.rar   5,91 KB   376 Ilość pobrań
Modele można pobrac tutaj:
http://www.przeklej.pl/plik/modele-rar-0033lv76rbq4

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 29.10.2011 22:01
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 28.10.2011

Wrzuć *.sma i *.amxx do załącznika.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 28.10.2011

@up zrobione golek :D
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 28.10.2011

Po co w każdym case dodajesz:
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;

??

Wystarczy na samym końcu funkcji.
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 29.10.2011

public WybierzNoz(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)

return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)
new bron = find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)

switch(key)
{
case 1:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_int.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_int.mdl")
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+15);
}
case 2:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_wital.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_wital.mdl")
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+15);
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_kond.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_kond.mdl")
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+15);

}
case 4:
{
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/v_wytrz.mdl")
entity_set_model(bron, "models/knife-cod/p_wytrz.mdl")
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+15);
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


masz, nie wiem po co w każdym case było
find_ent_by_owner(-1, "weapon_knife", id)

i
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED


+ przypuszczam ze przy zmianie broni na inna niz noza i potem powrot spodowuje utrate wlasciwosci + niepowrocenie ich
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 29.10.2011

nawet ładnie wsadzę to sobię do klasy +
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 29.10.2011

Jest to przerobione menu, a moja wiedza nie pozwala na ulepszenie pluga :D Zara zrobie MisieQ tak jak mówisz
Odpowiedz

  • +
  • -
JawoR1337 - zdjęcie JawoR1337 29.10.2011

Czekamy na finalną wersje ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 29.10.2011

przypuszczam ze przy zmianie broni na inna niz noza i potem powrot spodowuje utrate wlasciwosci + niepowrocenie ich

Z tego co widziałem w sma, nie traci się właściwości. Co z kolei idzie łatwe nabijanie punktów.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 29.10.2011

O tym bugu właśnie radim mówiłem :) ALe nie wiem co z tym zrobić :/
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 29.10.2011

if, else i jedziesz ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 29.10.2011

Dzięki radim za pomoc, zrobiłem trochę inaczej ale i tak pomogłeś :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Kaleka - zdjęcie Kaleka 29.10.2011

Fajny :), można łatwo sobie przerobić.
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 29.10.2011

Nadal jest tak jak było zostają dodatkowe statystyki
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 29.10.2011

Zara zmienię, i zobaczę :)

UPdaTE
Odpowiedz

Szakal_ - zdjęcie Szakal_ 30.10.2011

Moim zdaniem te noże są zbędne no ale jeśli coś takiego zrobiłeś to + dla Cb
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 30.10.2011

Wiesz, ja mam coda, i u mnie jest /knife (to podstawowe, co daje speeda, grawitke. szykosc i cos tam jeszcze) i muszę przyznac że ciężko było mi wyłączyc ten plugin
Odpowiedz

  • +
  • -
Mordek - zdjęcie Mordek 10.11.2011

Modele pobrane, plugin pobrany wklejony dopisane do plugins_codmod oraz do plugins.ini nietstety komenda działa ale modele i dodanie statów już nie ;/
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 10.11.2011

Wiem, bo testowałem, ale już wiem czemu nie działa (chyba) oczywiście wersje finalną wydam w niedziele (mam nadzieje)
Odpowiedz

  • +
  • -
Mordek - zdjęcie Mordek 11.11.2011

Jeżeli możesz dodaj jeszcze nóż grawitacji (+50 do grawitki) oraz nóż Ataku (wymyśl jakoś nazwę +10 obrażen)
Odpowiedz