Id = 0 crashe
Jak się nazwać
27.10.2011
Siema próbowałem rozwiązać - nie wyszło ;/
oraz
Jak widzicie próbowałem coś sam ale nie wyszło
LINIA 592 to - dispay_fade(id)
linia 2087 - message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 27.10.2011 19:56
L 10/27/2011 - 16:49:53: Plugin called message_begin with an invalid message id (0). L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin") L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] [0] temp109.sma::Display_Fade (line 2087) L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] [1] temp109.sma::Odrodzenie (line 592)
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !pev_valid(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
dostal_przedmiot_daj[id] = false
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Aby otworzyc przydatne menu wpisz w sayu /menu lub wcisnij [z]")
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
oraz
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
if(pev_valid(id) || is_user_connected(id))
{
message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
}
Jak widzicie próbowałem coś sam ale nie wyszło
LINIA 592 to - dispay_fade(id)
linia 2087 - message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 27.10.2011 19:56
Misiaczek ;c
27.10.2011
Siema próbowałem rozwiązać - nie wyszło ;/
L 10/27/2011 - 16:49:53: Plugin called message_begin with an invalid message id (0). L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin") L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] [0] temp109.sma::Display_Fade (line 2087) L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] [1] temp109.sma::Odrodzenie (line 592)
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !pev_valid(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
dostal_przedmiot_daj[id] = false
if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Aby otworzyc przydatne menu wpisz w sayu /menu lub wcisnij [z]")
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
oraz
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
if(pev_valid(id) || is_user_connected(id))
{
message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
}
Jak widzicie próbowałem coś sam ale nie wyszło
LINIA 592 to - dispay_fade(id)
linia 2087 - message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
gdzies w sma daj na górze
new gmsgScreenFade
Plugin_init
gmsgScreenFade = get_user_msgid( "ScreenFade" );
Stock
stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){
message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id )
write_short( duration ) // fade lasts this long duration
write_short( holdtime ) // fade lasts this long hold time
write_short( fadetype ) // fade type (in / out)
write_byte( red ) // fade red
write_byte( green ) // fade green
write_byte( blue ) // fade blue
write_byte( alpha ) // fade alpha
message_end()
}
przykład użycia
Create_ScreenFade( id, (1<<15), (1<<10), (1<<12), 0, 0, 255, 180 );
DarkGL
29.10.2011
lub też po prostu
stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){ static gmsgScreenFade = 0; if( !gmsgScreenFade ) gmsgScreenFade = get_user_msgid( "ScreenFade"); message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id ) write_short( duration ) // fade lasts this long duration write_short( holdtime ) // fade lasts this long hold time write_short( fadetype ) // fade type (in / out) write_byte( red ) // fade red write_byte( green ) // fade green write_byte( blue ) // fade blue write_byte( alpha ) // fade alpha message_end() }