←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Naprawa błędu MedkitThink w klasie medyk

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 27.10.2011

Witam

jako iż wiele osób ma błąd z klasą medyk a mianowicie
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_medyk.amxx")
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 10/25/2011 - 09:43:04: [AMXX]	[0] codclass_medyk.sma::MedkitThink (line 70)

zamieszczam tutaj fixa, aby nie trzeba było tego szukać...

Znajdź
public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


Zamień na
public MedkitThink(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


Dodatkowo naprawimy błąd ze po wgraniu fixu apteczka nie działa xD

w plugin_init() dodajemy
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");


teraz na końcu pluginu dodajemy
public Nowa_Runda()
{
/* Apteczki */
new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
while(entApteczka > 0)
{
remove_entity(entApteczka);
entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
}
}


następnie podmieniamy całą funkcje public client_disconnect(id) na tą
public client_disconnect(id)
{
/* Apteczki */
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}


Kompilujemy plik i gotowe! :crazy:
Misiaczek ;c (31.10.2011 20:31):
Fixy zaczerpnąłem ze swojego sklepiku :P bo tam naprawiałem te błędy ;]
Misiaczek ;c (31.10.2011 20:31):
Aktualizacja Fixa
Quote

  • +
  • -
ToRRent's Photo ToRRent 27.10.2011

Super ale nie tylko Medyk ma problemy z entity_get_edict :D
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 27.10.2011

Super ale nie tylko Medyk ma problemy z entity_get_edict :D


prawie wszystko typu dynamit, rakiety, miny, itp ;P
Quote

  • +
  • -
ToRRent's Photo ToRRent 27.10.2011

Zgadza się lecz ja akurat podobne błędy miałem z klasą Inwigilator który posiada kamery militarne :)
Quote

  • +
  • -
freetu's Photo freetu 29.10.2011

Crashe i errory ten sposób naprawia jednak psuje leczenie HP, tzn apteczki nie emitują tej "fali", apteczka nie leczy i nie znika po rundzie
założyłem osobny temat także

http://amxx.pl/topic...kiem-nie-leczy/
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 31.10.2011

Założe się MisieQ że ty temat podlepiłeś, bo nie działa niby, aby zfixować, to o ile się nie mylę zamieniamy public client_disconnect na:

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 31.10.2011

Założe się MisieQ że ty temat podlepiłeś, bo nie działa niby, aby zfixować, to o ile się nie mylę zamieniamy public client_disconnect na:


public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
}
}


ja tak w standardowym sma mam :P, lecz dodałem instrukcje do 1 postu
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 04.11.2011

Hmm, ja nie mam czegoś takiego jak Think_Apteczki, może o to chodzi ? ;D Mógłbyś mi dodać ? :

public MedkitThink(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();

entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


return PLUGIN_CONTINUE;

}

Edited by d0n tHe Pr0oo, 04.11.2011 14:15.
Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 24.11.2011

@Poprawiłem i działa pięknie :D
Quote

  • +
  • -
smok631's Photo smok631 25.01.2012

ma ktos gotowe te fixy ? Moglby mi ktos je dac tu gotowe bo mam problem z kompilacja
Quote

  • +
  • -
Venom dnb's Photo Venom dnb 01.06.2013

A nie prosciej bylo dac juz gotowego medyka bez bledow? ;)
Quote