Problem z klasą Szpieg
Kaleka
29.10.2011
Witam.
Mam klasę Szpieg która jest niewidzialna na nożu i można zrobić bug by być ciągle niewidzialnym
Gdy ma się nóż w ręce wpisuje się /klasa wybieramy klasę i wpisujemy w konsoli kill
Po czym w nowej rundzie nowa klasa jest niewidzialna ciągle.
Sma:
@Odświeżam.
@@Odświeżam.
Mam klasę Szpieg która jest niewidzialna na nożu i można zrobić bug by być ciągle niewidzialnym
Gdy ma się nóż w ręce wpisuje się /klasa wybieramy klasę i wpisujemy w konsoli kill
Po czym w nowej rundzie nowa klasa jest niewidzialna ciągle.
Sma:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new wid = read_data(2) // Id broni
if(wid == CSW_KNIFE){
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
@Odświeżam.
@@Odświeżam.
radim
30.10.2011
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "Jest niewidzialny gdy chodzi z nozem w rece"; new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18; new const zdrowie = -20; new const kondycja = -5; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Rosjanie"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public CurWeapon(id) { if(!ma_perk[id]) return; if(read_data(2) == CSW_KNIFE) { set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10); return; } set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Try.