←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Przerobienie klasy złodziej

  • +
  • -
Greecen - zdjęcie Greecen 26.10.2011

Siema! Proszę o przerobienie tej klasy żeby była bardziej widoczna prawie na full, tylko taki lekki cień. Do tego zamiast 1/2 na kradzież perku żeby było 1/6... Prosiłbym jeszcze o zrobienie klasy Kapitan - ma SMG i AWP 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP ma granata HE i 1/4 na natychmiastowe zabicie z niego. Dam +

Złodziej:
Spoiler

Użytkownik * Kiss_My_Ass * edytował ten post 26.10.2011 13:03
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 26.10.2011

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return;

if(!ma_klase[killer])
return;

if(random(6))
return;

if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;

Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;

if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;

new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Greecen - zdjęcie Greecen 26.10.2011

Dałeś 1/6 na kradzież perku czy zostało 1/2? bo opisu nie zmieniłeś
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 26.10.2011

Za losową wartość odpowiada ta linijka:
if(random(6))
        return;
Czyli jest 1/6
Odpowiedz

  • +
  • -
Greecen - zdjęcie Greecen 26.10.2011

Dzięki na pewno się przyda ta informacja masz +
Odpowiedz