Naprawienie rozwalania bs
DarkGL
25.10.2011
Edytujemy plik paintballgun.sma
Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji
zamieniamy na
Modyfikacji wymaga tylko jedna linijka z funkcji
public fw_touch(bullet, ent)
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
zamieniamy na
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive && pev(ent,pev_takedamage)) { ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0); valid_surface = false; }
LolekTROLEK
04.01.2015
Ale ja nie mam tego:
if (pev(ent, pev_health) && !is_ent_alive)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ent, owner, owner, float(pev(ent, pev_health)), 0);
valid_surface = false;
}
Ja mam tylko tam:
new class[20];
pev(bullet, pev_classname, class, 19);
if (!equali(class, "pbBullet"))
return FMRES_IGNORED;
new Float:origin[3], class2[20], owner = pev(bullet, pev_owner), is_ent_alive = is_user_alive(ent);
pev(ent, pev_classname, class2, 19);
pev(bullet, pev_origin, origin);
Na100llat3k
12.04.2015
Wszystko fajnie pięknie działa, ale na Super Marker (p90) nie ma wpływu. Może mi ktoś to przerobić aby działało na broń P90 ? Będę wdzięczny.
Super Marker wziąłem z: http://amxx.pl/topic...pa/#entry697033
W załączniku mój paintballgun.sma