Witam .
szukam pluginu na vote mapy
1.De_nuke
2. De_dust2
glos zwyklego gracza liczy sie pojedynczo a glos admina lub vipa liczy sie podwojnie
z gory dzięki za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
vote na mapy
Temat rozp.
Marcinek
, 24.10.2011 22:34
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.10.2011 22:34
#3
Napisano 24.10.2011 23:14
Masz tutaj http://amxx.pl/topic...arzadzania-map/ to niejest tylko na te 2 mapy , wydaje mi sie ze niema takiego , jezeli chcesz zeby tylko t 2 mapy były to jak masz cstrike/mapcycle.txt ,to tam wpisz tylko nazwy tych 2 map i tylko te 2 mapki beda dostepne w vote dla graczy , oczywiscie jest tak ze admin ma wiekszy głos itp. co do vipa musisz sobie ustawic samemu w sma falge vipa dodac tam , jak neibedziesz umiał to napisz to ci ktos napisze , albo ja
#4
Napisano 24.10.2011 23:16
tylko na te 2
i na say-u pokazuje po glosie admina "Twoj glos liczy sie podwojnie" cos w tym stylu
i na say-u pokazuje po glosie admina "Twoj glos liczy sie podwojnie" cos w tym stylu
#5
Napisano 24.10.2011 23:37
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const gNazwaPluginu[] = "Glosowanie";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new wybor[3], admin[2], pCvarAdminGlos, gPcvarFlagaAdmina, gPcvarFlagaAdminazLitera[32];
#define UPRAWNIENIA ADMIN_RESERVATION
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_logevent("Poczatek_Mapy", 2, "1=Game_Commencing")
register_event("TextMsg", "Restart_Rund", "a", "2&Game_will_restart_in");
pCvarAdminGlos = register_cvar("glosowanie_admin_waga", "2"); // 1 glos admina = 2 glosy gracz, mozna zmienic na wiecej
gPcvarFlagaAdmina = register_cvar("glosowanie_admin_flaga", "y");
get_pcvar_string(gPcvarFlagaAdmina, gPcvarFlagaAdminazLitera, sizeof(gPcvarFlagaAdminazLitera)-1);
}
public Poczatek_Mapy()
{
set_task(30.0, "glosowanie");
}
public Restart_Rund()
{
set_task(30.0, "glosowanie");
}
public glosowanie(id)
{
new menu = menu_create("\rCzy ma byc wlaczone Auto BH?", "glosowanie_wybor")
menu_additem(menu, "\wTak", "1", 0)
menu_additem(menu, "\yNie", "2", 0)
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
new players[32], inum
get_players(players, inum, "ch")
for(new i = 0; i < inum; i++)
{
menu_display(players[i], menu, 0)
}
set_task(30.0, "zakoncz_glosowanie")
wybor[1] = wybor[2] = admin[1] = 0
return 1
}
public glosowanie_wybor(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], name[32]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
new key = str_to_num(data)
get_user_name(id, name, 31)
switch (key)
{
case 1:
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 2)
show_hudmessage(id, "Oddales Glos na mape^n^nde_nuke^nDziekujemy !");
}
case 2:
{
set_hudmessage(42, 127, 255, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 2)
show_hudmessage(id, "Oddales Glos na mape^n^nde_dust2^nDziekujemy !");
}
}
new AdminGlos = get_pcvar_num(pCvarAdminGlos);
if (AdminGlos > 1 && has_flag(id, gPcvarFlagaAdminazLitera))
{
wybor[key] += AdminGlos;
++admin[1];
set_hudmessage(0, 146, 24, -1.0, 0.25, 3, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 3)
show_hudmessage(id, "Twoj Glos liczy sie jak %d glosow gracza ", AdminGlos)
}
else
{
++wybor[key]
}
menu_cancel(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public zakoncz_glosowanie(id)
{
new ile = wybor[1]+wybor[2]
set_hudmessage(255, 170, 0, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 12.0, 0.2, 0.4, 1)
if(wybor[1] > wybor[2])
{
show_hudmessage(id, "Glosowanie Zakonczone !^n^nGracze wybrali mapke: de_nuke^nIlosc glosow na Tak: %d^nIlosc Glosow na Nie: %d^nW Sumie Glosow: %d^nGlosow Vipow: %d", wybor[1], wybor[2], ile, admin[1])
}
else if(wybor[2] > wybor[1])
{
show_hudmessage(id, "Glosowanie Zakonczone !^n^nGracze wybrali mapke: de_dust2^nIlosc glosow na Tak: %d^nIlosc Glosow na Nie: %d^nW Sumie Glosow: %d^nGlosow Vipow: %d", wybor[2], wybor[1], ile, admin[1])
}
}
nie testowane, potem hudmessage moge ci zrobic na colorchat badz zwykly, jak sa bledy pisz tu, jutro zobacze w temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych